  • 1. Data: 2009-05-18 08:11:40
    Temat: Pokaz zdjec na DVD przy pomocy Nero 7
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Mam ok 200 zdjec ktore chce umiescic na DVD jako pokaz zdjec.
    Nero 7 przy ladowaniu zdjec komunikuje ze nie moze zaladowac do projektu
    wiecej niz 99 zdjec. Jak to obejsc, chyba to niemozliwe aby na jednej plycie
    DVD nie dalo sie umiescic pokazu kilkuset zdjec ktore zajmuja tylko 400 MB.
    Czy moze mi ktos z Was poradzic jak to zrobic?

    --
    Szczepan

  • 2. Data: 2009-05-18 09:01:33
    Temat: Re: Pokaz zdjec na DVD przy pomocy Nero 7
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > 400 MB.
    > Czy moze mi ktos z Was poradzic jak to zrobic?

    kolejne 'paczki' zdjęć po 99 dodawaj jako kolejny pokaz tak jak np kolejne
    części filmu

  • 3. Data: 2009-05-18 20:25:37
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał

    > kolejne 'paczki' zdjęć po 99 dodawaj jako kolejny pokaz tak jak np kolejne
    > części filmu
    Probowalem ale po dodaniu kolejnej partii zdjec kaze mi wlozyc czysty nosnik
    gdyz ten z pierwsza partia nie jest juz nagrywalny.
    Nie rozumiem dlaczego Nero zrobil ograniczenie do 99 zdjec, przeciez to
    nonsens.
    Moze tak jest tylko w wersji zalaczonej wraz z zakupiona nagrywarka DVD?

    Moze znasz jakis darmowy programik w ktorym mozna utworzyc pokaz zdjec z
    dowolna iloscia byle sie miescila na jednej plycie?

    --
    Szczepan

  • 4. Data: 2009-05-18 21:04:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Szczepan pisze:
> [...]
    > gdyz ten z pierwsza partia nie jest juz nagrywalny.
    > Nie rozumiem dlaczego Nero zrobil ograniczenie do 99 zdjec, przeciez to

    Nie nonsens tylko ograniczenia wersji OEM. Chcesz mieć bez ograniczeń,
    kup pełną wersję. W mojej oemowej nie można utworzyć np. płyty
    wielosesyjnej. A jak jest uciebie?

    > Moze tak jest tylko w wersji zalaczonej wraz z zakupiona nagrywarka DVD?
    >
    > Moze znasz jakis darmowy programik w ktorym mozna utworzyc pokaz zdjec z
    > dowolna iloscia byle sie miescila na jednej plycie?

    Open Office? Możesz też użyć VirtualDuba i zrobić prezentację w postaci
    filmiku - dowolna ilość zdjęć. Fast Stone daje też możliwość zrobienia
    prezentacji w postaci pliku exe. To co można ci poradzić zależy od tego,
    na jakim sprzęcie chcesz tę prezentację odtworzyć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-19 06:16:23
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moze znasz jakis darmowy programik w ktorym mozna utworzyc pokaz zdjec z
    > dowolna iloscia byle sie miescila na jednej plycie?

    google Picasa - darmowe i fajne

  • 6. Data: 2009-05-19 07:02:25
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "hovat" <h...@g...pl> napisał>

    > google Picasa - darmowe i fajne
    Dzieki, ja ten program uzywam od dawna do obrobki zdjec ale nie zwrocilem
    uwagi ze ma tez funkcje robienia pokazow.
    Probowalem Funkcje "Utworz prezentacje filmowa" ale niestety wywala sie od
    razu:
    "Blad podczas tworzenia pliku (blad -1)"

    Uzylem wiec innej funkcji "Utworz upominkowy dysk CD", nagralem na plytke
    DVD.
    Przy odtwarzaniu na innym komputerze pojawia sie odtwarzacz Picasa i
    faktycznie mozna zdjecia przegladac. Szkoda tylko ze nie ma zadnej
    mozliwosci ogladania tych zdjec na pelnym ekranie (zdjecia w tej
    przegladarce zajmuja tylko ok 50% powierzchni ekranu).

    Poza tym to chcialem nagrac pokaz zdjec dla ludzi ktorzy nie maja komputera
    natomiast maja odtwarzacz DVD i w sumiemoje pytanie dotyczylo takiego
    programu.
    Moze jest taka mozliwosc w Picasie ale ja nie jestem w stanie jej znalezc.

    --
    Szczepan

  • 7. Data: 2009-05-19 08:29:11
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Szczepan pisze:
    > Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał
    > Probowalem ale po dodaniu kolejnej partii zdjec kaze mi wlozyc czysty nosnik
    > gdyz ten z pierwsza partia nie jest juz nagrywalny.

    ja mam też wersję dodawaną do komputera OEM i mogę dodawać kolejne paczki.
    Czy ty przypadkiem nie uruchamiasz sesji nagrywającej po pierwszej paczce ?

    Spróbuj też Sonic

    pozdrowienia
    Andrzej

  • 8. Data: 2009-05-19 09:51:31
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > Probowalem ale po dodaniu kolejnej partii zdjec kaze mi wlozyc czysty
    > nosnik gdyz ten z pierwsza partia nie jest juz nagrywalny.

    ja to robiłem w nero vision czy jest w OEMie....??

  • 9. Data: 2009-05-20 09:17:04
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał

    > ja mam też wersję dodawaną do komputera OEM i mogę dodawać kolejne paczki.
    > Czy ty przypadkiem nie uruchamiasz sesji nagrywającej po pierwszej paczce
    > ?

    Faktycznie wyprobowalem dodawanie kilku grup perzed zapisem - dziala.
    Dzieki za cenne uwagi.

    --
    Szczepan

  • 10. Data: 2009-05-21 15:27:05
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Szczepan pisze:
    > Użytkownik "Anjay" <g...@i...pl> napisał
    >>
    > Faktycznie wyprobowalem dodawanie kilku grup perzed zapisem - dziala.
> [...]
    cieszę się że pomogłem

    Andrzej