  • 71. Data: 2011-10-24 19:01:35
    Temat: Re: [OT} Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: "michal" <...@b...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:j814m3$ko8$2@news.onet.pl...
    > tego typu ludzi. A otwartosc granic, wymiany studentow rozmydla podejscie
    > nacjonalistyczne i IMO to dobrze.
    >
    > Pozdr
    >
    > Marek
    Nie moglem sie powstrzymac i musze polecic pomieszkanie w Francji
    lub UK przez jakis czas zanim zacznie sie mowic "rozmydla
    podejscie nacjonalistyczne ", z prostej przyczyny ze moze w Polsce,
    z pewnoscia nie w w/w krajach.
    pozdrawiam.
    m.

  • 72. Data: 2011-10-25 06:31:01
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-10-22 13:31, Piotr Gałka pisze:

    > Luźne skojarzenie, autentyk:
    > Studentowi wyszło (tg x)/(t * x). Skrócił t z t, x z x i zostało g.
    > - Co to jest to g?
    > - Hm.... może przyspieszenie ziemskie ?

    W temacie:

    Przedmiot: maszyny elektryczne, wydział *mechanika*. Egzamin. Student
    objaśnia wzór na prędkość synchroniczną 60 f/p, z tym że zapisuje go Go
    f/p. I objaśnia: Go = przyspieszenie ziemskie na równiku.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 73. Data: 2011-10-25 13:09:53
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 74. Data: 2011-10-25 17:57:35
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Krzysztof Tabaczyński napisał:

    > ...nie bierze, tylko strzela do hotelarza, bo ten
    > uregulował już zależność u dostawcy mięsa...

    Eeee...? Hotelarz znowu ma 100$ Rosjanina. Banknot oddłużył całe
    miasteczko i wrócił do hotelarza, który akurat musiał go oddać
    właścicielowi.
    Poddaję się

  • 75. Data: 2011-10-25 19:30:23
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    No tak... ja wszakze wolałbym, jeśli zawołam elektryka do domu by mi coś
    zrobił, bo np. nie umiem, czy mi się nie chce i gotów jestem zapłacić, żeby
    jego papier miał wartość o przynajmniej kilka rzędów większą, niż srajtaśma.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 76. Data: 2011-10-26 08:49:27
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    (...) o przynajmniej kilka rzędów większą, niż srajtaśma.

    (...)

    A może :)
    W ramach tak pięknie rozwijającego się flejma dopytam się:
    Jak rozumiecie określenie - rząd wielkości?
    Czy jest to 0,1-1-10-100-1000 itp
    czy rząd wielkości to
    ...mikro-mili-kilo-mega-giga...
    czyli ...0,001-1-1000-...

    ?
    Cały czas na PolŚl zdania krążyły zależnie od wykładowcy - tak tub owak...

    Pozdrawiam
    MH

  • 77. Data: 2011-10-26 08:59:39
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl>

    Wiem, że 1-10-100...
    ale czy wasi wykładowcy takze się upierali, ze kilo-mega-giga?

  • 78. Data: 2011-10-26 15:03:44
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    To i ja coś z Wydziału Elektroniki PW, lata 70 (żyje ktoś, co te lata
    pamięta?)
    Laboratorium, koleżanka ogląda układ laboratoryjny i zauważyła elektrolit i
    pyta kolegę:
    -Co to jest?
    - Lampa.
    - Ale tu jest napisane 100uF
    - To jest pojemność Cas
    - Taka duża?
    - Dla tego włąśnie jest podana...

    Drugi autentyk - student do ładnej i speszonej asystentki:
    - Pani mgister, ten woltomierz mierzy napięcie stałe?
    -Tak.
    - Jak jest stałe, to po co je mierzyć?

    Trzeci (i ostani) - Studium Wojskowe:
    - Panie majorze, radiostacja R-105 pracuje na UKFie, prawda?
    -Tak.
    - Więc w zasadzie, ma zasięg optyczny?
    - Tak, macie rację Iksiński.
    - To jaki jest zasięg panie majorze radiostacji R-105 w nocy?
    - Siadaj Iksiński!

    Ech, powspominać czasy, gdy elementy kupowało się na sztuki, a nie na
    metry...

  • 79. Data: 2011-10-26 16:02:09
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Andrzej wrote:

    > Ech, powspominać czasy, gdy elementy kupowało się na sztuki, a nie na
    > metry...

    We Wrocławiu kupowało się je na kilogramy w Bomisie. Jeszcze mam w domu
    paręset oporników 330 ohm, choć robiłem z nich obciążenia do testowania
    wzmacniaczy (4 ohm) z chłodzeniem wodnym (drzewko oporników do garnka z
    wodą).

    Waldek

  • 80. Data: 2011-10-26 16:33:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    Wednesday, October 26, 2011, 6:02:09 PM, you wrote:

    > We Wrocławiu kupowało się je na kilogramy w Bomisie. Jeszcze mam w domu
    > paręset oporników 330 ohm,

    MŁT-2?

    > choć robiłem z nich obciążenia do testowania wzmacniaczy (4 ohm) z
    > chłodzeniem wodnym (drzewko oporników do garnka z wodą).

    Ja zrobiłem ładne na RDCO 2R7/5W - po 12 sztuk na kanał i mam do
    dzisiaj 2x8R/2x60W lub 4R/120W :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl