  • 1. Data: 2011-10-21 08:56:10
    Temat: ZigBee - licencja
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do osób mających styczność z ZigBee.
    Chcę wykorzystać gotowe moduły ZigBee w swoim urządzenie, urządzenie
    jest "zamknięte" i nie będzie współpracować z innymi urządzeniami, nie
    musi mieć też logo ZibBee.
    Nie mogę jednak dojść jak jest z opłatami licencyjnymi w takiej sytuacji.
    Strona ZibBee Alliance zawiera jak dla mnie sprzeczne informacje.
    Ktoś przerabiał ten problem w praktyce?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej.

  • 2. Data: 2014-07-10 23:38:04
    Temat: Re: ZigBee - licencja
    Od: p...@g...com

    Witam Panie Andrzeju,

    szukając informacji o licencji ZigBee znalazłem pana post.
    Jestem w trakcie realizacji podobnego projektu i mam dokładnie takie sam problem.
    Wiem że od daty Pana postu minęło już kilka lat.. Czy dowiedział się Pan jak wygląda
    ta kwestia w praktyce?
    Z góry dziękuje za wszelkie informacje

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2014-07-11 08:23:15
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-10 23:38, p...@g...com pisze:
> [...]
    Wiem że od daty Pana postu minęło już kilka lat.. Czy dowiedział się Pan jak wygląda

    Witam,

    Nie zaimplementowałem wtedy ZigBee w urządzeniu, użyliśmy zwykłych
    transceiverów na 2.4 GHz.
    Niestety obecnie nie pamiętam jakie wnioski wynikły z analizy licencji...

    --
    AWa.