  • Data: 2011-10-22 14:05:24
    Temat: Re: Pojemność akumulatora w voltach :))))
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-22 14:49, Jacek pisze:

    > "A że urzędnicy zaliczyli go do innej grupy, trochę jak ślimaka do ryb a
    > marchewkę do owoców..."
    >
    > Ktos kwalifikuje zwiazki chemiczne, ktos okresla standardy, ktos okresla
    > protokoly etc.
    >
    > Jednak jezeli juz cos zostanie skwalifikowane odgornie, to tego nalezy
    > uzywac.

    Aha, następny który wierzy w słuszność hierarchii. Pewnie myślisz, że im
    wyżej są ludzie, tym są mądrzejsi?

    Odnośnie twojego wyskoku, że E-3xx to przeciwutleniacze, to był on
    wyjątkowo głupi. Termin konserwanty w ogólniejszym znaczeniu obejmuje
    konserwanty E-2xx, przeciwutleniacze E-3xx i stabilizatory E-4xx w
    odróżnieniu od dodatków zapachowo-smakowo-estetycznych jak np. barwniki.
    Ale ty oczywiście tego nie wiesz, tylko jak taki upierdliwy przemądrzały
    gówniarz czepiasz się tego, co nagle wyczytałeś.

    Przypomina mi się też taka sytuacja - sprawdzałem zepsutą rozdzielnicę
    oświetleniową - do wymiany był przekaźnik. Poinformowałem o tym
    odpowiednie osoby, po czym się dowiedziałem, że ja się nie znam, bo
    elektryk to oglądał i powiedział, że do wymiany jest STYCZNIK. Więc ja
    się nie znam, bo jak elektryk powiedział że stycznik, to jest święte.

    Swoją drogą, ci zasrani elektrycy po kursach często nie potrafią nawet
    prawidłowo odróżnić instalacji TN-C-S od TN-S, a zgrywają się na ekspertów.