  • 21. Data: 2011-01-21 17:53:52
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 17:32:24 +0100 osobnik zwany gri wystukał:

    > Na pasach ? Zobaczymy jak ci się jakiś nadzieje na maskę

    nawet na pasach nie mozę ci wleźć 4 metry przed maską
    chyba, że samobójca

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2011-01-21 18:04:09
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > nawet na pasach nie mozę ci wleźć 4 metry przed maską
    > chyba, że samobójca

    Może i nie może.
    Ja mieszkam w takim mieście, że hamowanie pełną siłą przed pasami, nie
    należy do rzadkości.
    Jak patrzę na telewizor i widzę polityków, to mam ochotę tych najbardziej
    medialnych pozabijać
    Ryba psuje się od głowy, metody schodzą w dół.
    Szoferzy jeżdżący szybko i bezpiecznie parkują gdzie się da, potem włażą na
    pasy,nie patrząc na boki, bo oni zawsze mają pierwszeństwo.

    Zobacz opinie na tej grupie w niedawnej dyskusji o kundlu na pasach.

  • 23. Data: 2011-01-21 18:46:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-21 16:06, Filip KK wrote:
    > Gdzie teraz są Ci, którzy twierdzą że jest to niebezpieczne???

    E tam od razu niebezpieczne, z resztą Volvo ma z tym doświadczenie:

    http://www.youtube.com/watch?v=aNi17YLnZpg

  • 24. Data: 2011-01-21 19:36:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
    >
    > W mieście (nie miasteczku)?
    > Są pasy to ludzie idą, nawet nie oglądają się na boki.

    Czyli dokonują wtargnięcia.

    > Jak jest korek wyłażą zza auta pod następne
    > Maja pierwszeństwo

    Nie mają, wręcz przeciwnie, mają zakaz.

  • 25. Data: 2011-01-21 22:16:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-21 16:06, Filip KK pisze:
    > Gdzie teraz są Ci, którzy twierdzą że jest to niebezpieczne???>
    > Nie wiem jak Wy ale ja przy prędkości 100km/h trzymam się 30-50 cm od

    Ja się zapieram o samochód jadący przede mną zderzakiem, w razie
    hamowania mniej zużywają się klocki. POLECAM!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2011-01-21 22:43:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-21 16:06, Filip KK pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,23681,page,3,title,Automat-Vol
    vo-do-jazdy-w-kolumnie,wid,13049049,wiadomosc.html

    > Gdzie teraz są Ci, którzy twierdzą że jest to niebezpieczne???
    >
    > Nie wiem jak Wy ale ja przy prędkości 100km/h trzymam się 30-50 cm od
    > zderzaka poprzedzającego auta i bez problemu zawsze zdążę wyhamować, a
    > jak trzymam się 3 metry od poprzedzającego auta, to zdążę jeszcze zjeść
    > kanapkę ;)

    100 km/h i 3 metry? Nie wierzę.. zrób film i puść na YT.

  • 27. Data: 2011-01-22 00:38:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:
    vo-do-jazdy-w-kolumnie,wid,13049049,wiadomosc.html

    > 100 km/h i 3 metry? Nie wierzę.. zrób film i puść na YT.

    mało takich debili sie widuje na drodze?

  • 28. Data: 2011-01-22 00:40:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-22 00:38, Marek Dyjor pisze:
    vo-do-jazdy-w-kolumnie,wid,13049049,wiadomosc.html

    > mało takich debili sie widuje na drodze?
    Tak.... przy 100 km/h to 3,5 metra :D

  • 29. Data: 2011-01-22 12:12:22
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello megrims !:

    > 100 km/h i 3 metry? Nie wierzę.. zrób film i puść na YT.

    Tu działa inne zjawisko .... żaden kapelusznik czy inny mający auto na
    kredyt nie odważy się zahamować, gdy jedziesz mu na zderzaku, lekko z
    lewej żeby światła widział i że jest bardzo blisko. Ale nie 3 metry,
    tylko rzeczywiście 1 max 2 metry. Poza tym im mniejsza odległość, tym
    mniejsze uderzenie - auta siądą sobie na zderzakach, tylko plastik ucierpi.

    To brutalna metoda, ale na niektórych cieniasów jeżdżących lewym pasem
    70-tką na ekspresówce innej nie ma. I to takich, którzy trzymają odstęp
    od poprzedzającego auta powyżej 50 m !!!!

    Cóż, ja mam hak ... :-D !

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 30. Data: 2011-01-22 17:05:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-22 12:12:22 +0100, Grzegorz <b...@b...com> said:

    > To brutalna metoda, ale na niektórych cieniasów jeżdżących lewym pasem

    Czyli jest prawy?
    To zazwyczaj można nim wyprzedzić...

    > 70-tką

    Co to jest siedemdziesiątka-tka?
    ;>

    > I to takich, którzy trzymają odstęp od poprzedzającego auta powyżej 50 m !!!!

    Czyli taki ułatwiający ich wyprzedzenie?

    --
    Bydlę