  • 11. Data: 2011-01-21 17:21:35
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
    news:1wsxqx6n5kw0t.dlg@40tude.rg...
    > Noo... 4m przed jadacym autem to jest wtargniecie, a nie wejscie...

    W mieście (nie miasteczku)?
    Są pasy to ludzie idą, nawet nie oglądają się na boki.
    Jak jest korek wyłażą zza auta pod następne
    Maja pierwszeństwo, a szofer ma przewidywać.
    Kundle przynajmniej się rozglądają.

    Na tej grupie wielokrotnie dyskutowane

  • 12. Data: 2011-01-21 17:24:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011 17:04:34 +0100, gri wrote:
    >Czyli pieszy, który wejdzie na pasy zginie

    Nie zginie.
    Na tym cali wic polega ze podobno nie zginie - bedzie troche
    potluczony, ale powinnien byc zywy.

    J.

  • 13. Data: 2011-01-21 17:25:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Sty, 16:36, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:

    > 130 km\h to 36 m\s czyli minimum 100 metrow odstepu, a na 100 metrach to sie
    > juz moga rozne rzeczy zdazyc, glupio wyprzedzajacy z naprzeciwka,
    > jakis zwierzak czy decydujacy sie na przebieganie pieszy...

    to ma dzialac tylko na autostradach, zreszta taka kolumna na drodze
    jednopasmowej oznaczala by zablokowanie tej drogi ;)

    zapewne na wypadek awarii/braku transmisji bedzie jakis uklad, ktory
    zacznie sam hamowac? / kierowac? na podstawie innych danych (kamera? /
    GPS?)

    WS

  • 14. Data: 2011-01-21 17:26:00
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Ja nie powiedziałem, że na asfalcie leży śnieg o wysokości 2 cm.

    Ubity śnieg podtopiony i zmrożony, czyli lód
    Nawet parę dni temu czarny asfalt bywał oblodzony i hamowanie przed pasami
    było trudne

  • 15. Data: 2011-01-21 17:28:05
    Temat: Re: Pojazdy poruszajš się z dużš prędko?ciš, w odległo?ciach kilku metrów od siebie...
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Na tym cali wic polega ze podobno nie zginie - bedzie troche
    > potluczony, ale powinnien byc zywy.

    Wątpliwa pociecha
    Mi kiedyś dziecko wlazło przed auto. Odbilo się od maski i leżało
    nieprzytomne. Obudziło się w szpitalu.

  • 16. Data: 2011-01-21 17:28:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 17:21:35 +0100 osobnik zwany gri wystukał:

    bzdura. W takiej sytuacji nie mają.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2011-01-21 17:28:46
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > A co człowiek robi na ulicy, że ma pierwszeństwo?

    Nie na ulicy, tylko na przejściu - uwaga! - _DLA PIESZYCH_.

    --
    pzdr, Eli

  • 18. Data: 2011-01-21 17:29:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 21 Jan 2011 15:36:49 +0000 osobnik zwany m4rkiz
    wystukał:

    > nie wspominajac juz ze jak ktos wyskoczy z nadajniczkiem poskladanym w
    > piwnicy ze starego radia na jakims luku i zakloci taki pociag jadacy 130

    gwoli ścisłości to 90kmh a nie 130

  • 19. Data: 2011-01-21 17:31:05
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > A co człowiek robi na ulicy, że ma pierwszeństwo?

    Nie żartuj, ze dyskusji nie słyszałeś
    pierwsza z brzegu
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,510,104815228,1048152
    28,Pierwszenstwo_na_przejsciu_dla_pieszych_.html

  • 20. Data: 2011-01-21 17:32:24
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > bzdura. W takiej sytuacji nie mają.

    Na pasach ? Zobaczymy jak ci się jakiś nadzieje na maskę