  • 1. Data: 2011-01-21 13:11:47
    Temat: Skoda Fabia 1.4 MPI (+ gaz) - warto ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Konkretnie ta mi sie spodobała :

    http://otomoto.pl/skoda-fabia-1-wlasciciel-krajowa-1
    -4mpi-C16566373.html

    do tego koniecznie jakaś instalacja gazowa.

    Czytałem troche i jedni twierdzą, że fajne auto a inni, że gaz nie bardzo bo
    silnik źle to znowu.

    Ma ktoś jakieś informacje sprawdzone ?

  • 2. Data: 2011-01-21 13:30:05
    Temat: Re: Skoda Fabia 1.4 MPI (+ gaz) - warto ?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > do tego koniecznie jakaś instalacja gazowa.
    >
    > Czytałem troche i jedni twierdzą, że fajne auto a inni, że gaz nie bardzo

    jak długo będziesz chciał nią jeździć i ile km rocznie planujesz robić??

  • 3. Data: 2011-01-21 13:37:07
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2011-01-21 13:11, bagno pisze:
    > gaz nie bardzo bo
    > silnik źle to znowu.
    >
    > Ma ktoś jakieś informacje sprawdzone ?

    nie lepiej 1.9SDI ? z tego rocznika za podobna cenę znajdziesz. a ten
    silnik jest nie do zajechania. sam się za czymś takim rozglądam - ale
    rocznik 2004-2005 po lifcie - no chyba, że jakaś okazja będzie 2002-2003
    i w super stanie to się zastanawiał nie będę.

    Kuba.

  • 4. Data: 2011-01-21 14:33:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bagno

    > Konkretnie ta mi sie spodobała :
    >
    > http://otomoto.pl/skoda-fabia-1-wlasciciel-krajowa-1
    -4mpi-C16566373.html

    > do tego koniecznie jakaś instalacja gazowa.

    60 KM, ponad 1100 kg i LPG? Przecież to w ogóle nie będzie jechało...

  • 5. Data: 2011-01-21 15:06:35
    Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>

    -4mpi-C16566373.html

    > 60 KM, ponad 1100 kg i LPG? Przecież to w ogóle nie będzie jechało...

    Potwierdzam. Swego czasu jeździłem czymś takim. W samym mieście daje radę ale
    wyjazd w trasę to udręka. Toż to ledwo się rozpędza. Przy 2 pasażerów trzeba
    wysiadać i popchać...

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-01-21 15:09:31
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > 60 KM, ponad 1100 kg i LPG? Przecież to w ogóle nie będzie jechało...

    Będzie, będzie.....

  • 7. Data: 2011-01-21 15:28:07
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/21/2011 1:11 PM, bagno wrote:
> [...]
    >
    > do tego koniecznie jakaś instalacja gazowa.
    >
    > Czytałem troche i jedni twierdzą, że fajne auto a inni, że gaz nie bardzo bo

    Mój ojciec coś takiego w takiej konfiguracji ma od 6 lat i póki co
    problemów brak.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 8. Data: 2011-01-21 15:35:55
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Będzie, będzie.....

    ...jak Cinquecento 900?;)

  • 9. Data: 2011-01-21 15:46:32
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjazd w trasę to udręka. Toż to ledwo się rozpędza. Przy 2 pasażerów trzeba

    Przeczytałem troche opinii uzytkownikow i duzo osob twierdzi, ze to jezdzi lepiej
    niz by sie moglo wydawac. Tylko to raczej dotyczylo benzyny a nie gazu.

  • 10. Data: 2011-01-21 15:57:46
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Przeczytałem troche opinii uzytkownikow i duzo osob twierdzi, ze to jezdzi
    > lepiej
    > niz by sie moglo wydawac. Tylko to raczej dotyczylo benzyny a nie gazu.

    Przejedz sie tym najlepiej i zobacz czy Ci odpowiada, bo mozesz wtopic.
    Kazda sroka swoj ogonek chwali jak to mawiaja.
    Dane sa takie, ze samochod jest ciezki, silnik slaby do tego pali jak smok.