eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie... › Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
  • Data: 2011-01-22 18:58:15
    Temat: Re: Pojazdy poruszają się z dużą prędkością, w odległościach kilku metrów od siebie...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Jan 2011 12:12:22 +0100, Grzegorz wrote:
    >Tu działa inne zjawisko .... żaden kapelusznik czy inny mający auto na
    >kredyt nie odważy się zahamować, gdy jedziesz mu na zderzaku,

    No tak, ale jak rozpoznajesz auto na kredyt ?

    Poza tym moze akurat ja bede jechal, i nie bede sie patrzyl w lusterka
    :-)

    A jak sie popatrze ... oj, bedziesz klal, potrafie wrednie pojechac
    :-)

    >Poza tym im mniejsza odległość, tym
    >mniejsze uderzenie - auta siądą sobie na zderzakach, tylko plastik ucierpi.

    Pare takich ucierpien i zegnaj PJ i znizki OC :-)

    >To brutalna metoda, ale na niektórych cieniasów jeżdżących lewym pasem
    >70-tką na ekspresówce innej nie ma. I to takich, którzy trzymają odstęp
    >od poprzedzającego auta powyżej 50 m !!!!

    Taki jest minimalny dopuszczalny w Niemczech .. aczkolwiek przy
    100km/h. Za mniejsze sa mandaty, i to wysokie.

    J.