  • 31. Data: 2012-06-22 16:01:29
    Temat: Re: Podziękowanie dla wszystkich :D
    Od: neo <d...@y...pl>

    Chris wrote:

    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_t
    olerancji_bledu_p...

    Ojojoj, odpuszczamy temacik. Dziękuję za linka. Ale niech mnie samsung
    cmoknie, nie kupię od nich więcej.

    > Nie koniecznie, Sony i monitory to już nie stary trynitron, matryce LCD
    > kupuje od Samsunga a różnica to tylko design i elektronika.

    Rozumiem.

    > Samsung robi całkiem fajne monitory. Jeśli już coś dobrego w normalnych
    > pieniądzach to NEC albo HP.

    Dobrze.

    > Tylko że padnięty pixel jest traktowany jako norma i może się pojawić, od
    > tego własnie jest specyfikacja ISO którą podałem.

    Tak, zrozumiałem. Dziękuję, dlatego sobie odpuszczę.

    Dziękuję :D

  • 32. Data: 2012-06-22 16:02:32
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 14:58, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > SONY od lat nie produkuje monitorów. Przynajmniej takich dla zwykłych
    > śmiertelników.

    A ja właśnie jestem zwykły ... i mnie soniak olał ;(

  • 33. Data: 2012-06-24 15:04:24
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-06-22 13:17, AnonimGall pisze:

    > Kup jakiegos Dell'a za 6kzl kupisz wypasiona sztuke z monitorem i
    > gwarancja na kilka lat.

    A najlepiej jakby była to gwarancja typu NBD, czyli zgłaszasz awarię i
    następnego dnia roboczego przyjeżdża do Ciebie Pan i ma sprzęt na
    miejscu naprawić. Nic nigdzie nie musisz wozić ani wysyłać.

    Dell robi przyzwoite zestawy, ale to wsparcie posprzedażne, to bardzo
    ważna rzecz, oczywiście nikt nie daje tego za darmo.
    Jeśli planujesz używanie komputera przez kilka lat, to długa gwarancja i
    wsparcie jest bardzo ważne.
    Jest jeszcze jedna istotna rzecz;
    kupując sprzęt markowy;MAC-a, Della, Fujitsu-Siemens itd; wprawdzie
    kupujesz teoretycznie drożej gorszą konfigurację, ale potem okazuje się,
    że komputer;
    -dłużej się nie psuje,
    -wszystko ze wszystkim w nim współpracuje,
    -suma summarum jest szybszy i sprawniejszy,
    -masz dużo aktualizacji poprawek,

    Zobacz jak duży jest rynek markowych komputerów po leasingowych, a nie
    ma rynku obrotu na używanych składakach.

  • 34. Data: 2012-06-25 00:34:16
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-24 15:04, BAREK pisze:
    > Zobacz jak duży jest rynek markowych komputerów po leasingowych, a nie
    > ma rynku obrotu na używanych składakach.

    Firma czasami lepiej wychodzi na zamianie nawet sprawnych komputerów na
    nowe i wrzuceniu tego w koszty niż na płaceniu podatku.

    Osoba fizyczna jedzie na komputerze aż do jego zajechania.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 35. Data: 2012-06-25 00:55:43
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "BAREK" <b...@p...pl> wrote in message news:4fe71057$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > wsparcie jest bardzo ważne.
    > Jest jeszcze jedna istotna rzecz;
    > kupując sprzęt markowy;MAC-a, Della, Fujitsu-Siemens itd;

    no z tym FS to żeś pojechał teraz jak dla mnie to jakością (laptopy
    przynajmniej)zbliżone do Medionów itp. badziewia jedynie serie biznesowe się
    jakoś trzymały. W PCetach FS widziałem wielokrotnie napuchnięte kondensatory na
    płycie głównej ogólnie nie stawiał bym tego na równi z Dellem czy Apple bo
    jakościowo to przepaść poza nielicznymi wyjątkami.

    Pzdr
    Piotrek

  • 37. Data: 2012-06-25 01:27:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 15:34:01 +0200, Chris napisał(a):

    > Ale ten kij ma dwa końce, soft graficzny potrafi występować na macu a na win
    > już nie albo jeśli jest to jest niedopracowany.

    Nie, żebym atakował czy coś, ale dał byś może parę przykładów? Kojarzę w
    zasadzie Final Cut Pro do obróbki video, ale z graficznym softem, to mam
    dylemat.

    [ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne ]
    [ informacje. (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]

  • 36. Data: 2012-06-25 01:27:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 14:16:02 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Kirde, to Merc, też jest składakiem, bo ma konfigurator wersji i
    > wyposażenia. ;)

    Tyle, że w Mercu to masz kilka ładnych opcji do wyboru. Czy to samo można
    powiedzieć o Makówkach? ;D

    [ You can only be free, when you have nothing to loose. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 38. Data: 2012-06-25 01:37:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 15:08:40 +0200, AnonimGall napisał(a):

    > A ty widziales kiedykolwiek MAC;a oprocz obrazka na monitorze ? Chyba
    > raczej nie.

    Dobrze, że siedziałem, bo bym padł na twarz ze śmiechu... Taka drobna rada:
    sprawdź człowieku najpierw z kim rozmawiasz i jaką ów rozmówca wiedzę ma,
    zanim się wygłupisz. :D

    [ Jeśli uważasz, że wszyscy są przeciwko tobie, to jest to zdrowy ]
    [ rozsądek. Paranoja jest wtedy, gdy uważasz, że oni są w zmowie. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 39. Data: 2012-06-25 09:46:18
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 25.06.2012 01:27, Przemysław Ryk pisze:
    > Tyle, że w Mercu to masz kilka ładnych opcji do wyboru. Czy to samo można
    > powiedzieć o Makówkach? ;D

    Nooo, w makówkach mniej rzeczy jest do wyboru bo, logicznie myśląc,
    makówka jest mniejsza od Merca. ;)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 40. Data: 2012-06-25 09:53:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

    olerancji_bledu_p...
    > Ojojoj, odpuszczamy temacik. Dziękuję za linka. Ale niech mnie samsung
    > cmoknie, nie kupię od nich więcej.

    Kupisz tylko pod inna marką.