  • 21. Data: 2012-06-22 14:21:48
    Temat: Re: Podziękowanie dla wszystkich :D
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 14:17, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > Podobnie. W ogólności w tej branży marże to najczęściej 5-15%. Bardzo
    > rzadko więcej.

    Rozumiem, dziękuję. Może wytarguję stówę i kupię mojej dziewczynie
    bukiecik :D

    Generalnie, co zrobić z tym monitorem? Najchętniej oddałbym i kupił
    inny, np. Sony. Da radę? Gdzie kupić inny do 1100 zł? Jaki?

  • 22. Data: 2012-06-22 14:29:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

    > Nie wiem o co biega z tą normą więc chyba to oleję. Mam tyle roboty,
    > że nie wyrobię się ze znalezieniem informacji o tym.
    > Może jakieś słóweczko?

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Definicja_t
    olerancji_bledu_pikseli_dla_monitorow_TFT-1494.html

    > No tak, a miałem wziąć soniaka, ale kurna byłem głupi. O wiele
    > mniejsze prawdopodobieństwo, że po miesiącu coś by padło, chyba.

    Nie koniecznie, Sony i monitory to już nie stary trynitron, matryce LCD
    kupuje od Samsunga a różnica to tylko design i elektronika.
    Samsung robi całkiem fajne monitory. Jeśli już coś dobrego w normalnych
    pieniądzach to NEC albo HP.

    > Tak i będę bez monitora przez miesiąc. Mam nauczkę :D
    > Ale pomyślę nad zwrotem, może. Przecież piksela mi nikt nie naprawi. A
    > jak padł w tej sztuce, to znaczy, ze w całej partii padają. A jak padł
    > jeden, to mogą paść inne i za 5 lat będę miał cały monitor w kropkach.
    > Samsung :(

    Tylko że padnięty pixel jest traktowany jako norma i może się pojawić, od
    tego własnie jest specyfikacja ISO którą podałem.

  • 23. Data: 2012-06-22 14:31:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tom01 nabazgrał(a):

    > Podobnie. W ogólności w tej branży marże to najczęściej 5-15%. Bardzo
    > rzadko więcej.

    5-10% to mają te firmy których potem klienci dzwonią do dystrybutorów ..
    "panie pomóż bo się sklep zwinął" :)

  • 24. Data: 2012-06-22 14:58:03
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 14:21, neo pisze:
    > Generalnie, co zrobić z tym monitorem? Najchętniej oddałbym i kupił
    > inny, np. Sony. Da radę? Gdzie kupić inny do 1100 zł? Jaki?

    SONY od lat nie produkuje monitorów. Przynajmniej takich dla zwykłych
    śmiertelników.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 25. Data: 2012-06-22 15:08:40
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-22 14:19, Tom01 pisze:

    > Ale ma Pan jakies wsparcie na tą teorię? Że niby co? Materiałów na
    > zajęcia nie przygotuje? Programu jakiegoś nie odpali?

    A ty widziales kiedykolwiek MAC;a oprocz obrazka na monitorze ? Chyba
    raczej nie.

  • 26. Data: 2012-06-22 15:18:16
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 22 Jun 2012 13:27:07 +0200, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    >Większość programów jest dublowana Win <> Mac więc z tym ne ma problemu.
    Eeee tak nie do końca. Faktycznie, coraz więcej programów światowych
    producentów zaczyna występować w wersji na PC i Mak. Gorzej z małymi,
    często specjalistycznymi programami. I to nie takimi tanimi.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 27. Data: 2012-06-22 15:34:01
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Grzegorz Krukowski nabazgrał(a):

    > Eeee tak nie do końca. Faktycznie, coraz więcej programów światowych
    > producentów zaczyna występować w wersji na PC i Mak. Gorzej z małymi,
    > często specjalistycznymi programami. I to nie takimi tanimi.

    Ale ten kij ma dwa końce, soft graficzny potrafi występować na macu a na win
    już nie albo jeśli jest to jest niedopracowany.

  • 28. Data: 2012-06-22 15:40:20
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-22 15:34, Chris pisze:
    > Grzegorz Krukowski nabazgrał(a):

    > Ale ten kij ma dwa końce, soft graficzny potrafi występować na macu a na
    > win już nie albo jeśli jest to jest niedopracowany.

    Jak ktos potrzebuje MACka pod konkretny program do pracy to go kupuje.

    Jak nie to stoi pozniej na biurku jak wazon na kwiaty bo np g-g nie
    mozna zainstalowac.

  • 29. Data: 2012-06-22 15:48:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 15:08, AnonimGall pisze:
    > A ty widziales kiedykolwiek MAC;a oprocz obrazka na monitorze ? Chyba
    > raczej nie.

    Hm... jakby to powiedzieć. Pracuję na Macach od jakichś... 4-5 lat?

  • 30. Data: 2012-06-22 15:56:51
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 15:40, AnonimGall pisze:
    > Jak nie to stoi pozniej na biurku jak wazon na kwiaty bo np g-g nie
    > mozna zainstalowac.

    Po co komu GG? Przecież jest kilka alternatywnych klientów GG. I bez
    reklam.

    PS. Tak, na Maca też są.