  • 1. Data: 2012-06-22 01:28:43
    Temat: 3 końcówki do jednego kompa
    Od: s...@g...com

    Witam.
    Robie własnie remont mieszkania a w łóżeczkach spi mi własnie dwóch małych synów
    którzy niedługo bedą potrzebować dostępu do PC.
    W tym momencie używam Laptopa bardziej dlatego że musze niż chce.
    Ja zatrzymałem się gdy szczytem marzeń była karta graficzna z 16MB wiec prosze o
    wyrozumiałość.
    Potrzebuje komputer do Offica i Net-u
    Wymysliłem sobie że zamiast kupować dwa kompy (Rodzice/dzieci) to kupie jeden
    porządny z trzema końcówkami (klawiatura+monitor)
    Pytanie:
    Czy jest jakaś maksymalna odległość pomiędzy PC a monitorem dla kabla z sygnałem
    video?
    Myszka bezprzewodowa jest klawiatura też a monitory ??
    Chłopaki bedą napewno wchodzić w dziwne miejsca wiec bezpieczeństwo danych da się
    rozddzielić dysk twardy (rodzice/dzieci) ale tak żebym oni nie mogli zasyfić dysku a
    z drugiej strony ja mógł sprawdzić czy są grzeczni ?
    ps
    No tak ale chłopaki będą chcieli grać jakieś sugestie ???

  • 2. Data: 2012-06-22 03:45:41
    Temat: Re: 3 końcówki do jednego kompa
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-06-22 01:28, s...@g...com pisze:
> [...]
    rozddzielić dysk twardy (rodzice/dzieci) ale tak żebym oni nie mogli zasyfić dysku a
    z drugiej strony ja mógł sprawdzić czy są grzeczni ?

    Nierealne w środowisku heterogenicznym (różne rodzaje aplikacji) przy
    dodatkowym wymogu, że to musi być Windows (gry). Po prostu będzie się
    zacinać, nie mówiąc już o takich problemach, że twardy zwis robi szkodę
    3 użytkownikom naraz.

    Jeśli już chce ci się tak kombinować, to kup dzieciom normalny komputer,
    a sobie zorganizuj terminal, który będzie ładował sobie system z tego
    normalnego komputera.

  • 3. Data: 2012-06-22 04:33:16
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    http://www.amazon.com/Plugable-DC-125-Docking-Statio
    n-Multiseat/dp/B004PXPPNA/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=13
    35904746&sr=8-10
    kupic takich ze 2-3 dokupic klawiature myszke monitor (no, w koncu
    toto i tak trzeba byloby kupic), do tego jakas maszynke z i3/i5 badz
    AMD + 8 giga ramu (tani jest, wiec mozna nawet wiecej jesli sie ma
    gest).
    Reklamuja sie, ze dziala toto OOTB pod fedora 17; jesli wolisz winde
    toto najprawdopodobniej pewnie tylko 7mka (i nadchodzaca 8mka) toto
    potrafi obsluzyc.
    Co do podzialu danych: jesli pod winda jestes, to ustaw admina z
    jakims nietrywialnym haslem, sam natomiast (no i oczywiscie
    dzieciakom) sobie zostaw "zwyklego" uzera.
    szymon