  • Data: 2021-02-19 13:02:12
    Temat: Re: Podwyżka opłat na A2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-02-2021 o 12:50, Adam pisze:

    > Nie chodzi o jeden kraj. Chodzi o szersze spojrzenie na sprawę,

    Jak chcesz szerzej spojrzeć na sprawę, to nie wyjmuj jako przykład
    jednostkowych przypadków z najbogatszych krajów świata, bo to demagogia.
    Szwajcarią nigdy nie będziemy.

    Co do płatności winietami za autostrady generalnie się zgadzam (jeśli
    chodzi o osobówki, bo za TIR-y nie mam ochoty dopłacać z budżetu
    właścicielom prywatnych autostrad) - to by była lepsza i tańsza opcja

    Ale u nas nie chodzi o to, żeby było coś lepszego dla obywatela, tylko
    dla władzy - na ściąganiu haraczy można dużo łapówek wymusić.
    Dlatego też co rok mamy nowy system, każdy tak absurdalny, że szkoda gadać.