  • Data: 2012-07-17 11:57:09
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PK k...@n...pl ...

    > A słownik masz w domu?
    >
    > Przywołałem tylko dane (oficjalne). We fragmencie, który cytujesz, nie
    > ma żadnej mojej opinii.
    > Chyba że traktujesz tak zestawienie śmiertelności z karami, ale
    > to nie moja opinia tylko istniejąca korelacja.
    >
    > Jeśli bardzo chcesz użyć jakiegoś mądrego terminu, to możesz to nazwać
    > manipulacją, ale ponieważ nie wyciągam wniosków, to nie muszę się
    > z niczego tłumaczyć :)

    bezkrrytycze zestawienie liczb, aby osiągnąc efekt wizerunkowy pomimo tego,
    że prawda jest zupełnie inna to właśnie demagogia.

    To tak, jak polityk mówi, że po co było wydawać XX milionów na EURO, skoro
    XX jest potrzebne na żłobki.
    Nawet jeżeli liczby XX są prawdziwe, całą wypowiedź jest demagogią.

    To tak, jak polityk wypowiada się, na fali rozmów o śmierci Magdy, żeby
    podwyższyć karę do obowiązkowych 20 lat bo obecne minimum bodaj 8 to za
    mało. Nawet jeżeli liczby są prawdziwe, całą wypowiedź jest demagogią, co
    powie mu prawie każdy psycholog, bo problem nie jest w wysokości kary.