  • Data: 2012-07-17 13:01:19
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > bezkrrytycze zestawienie liczb, aby osiągnąc efekt wizerunkowy pomimo tego,
    > że prawda jest zupełnie inna to właśnie demagogia.

    Hahah. Ależ skąd. Demagogia to (na wypadek gdybyś jednak nie miał
    słownika) działanie mające na celu zdobycie popularności i przychylności
    poprzez kłamanie i składanie nierealnych obietnic. Pomińmy już kłamanie
    i obietnice :). Czy ja moimi wypowiedziami próbuję zdobyć Twoją
    przychylność?

    Prawidłowo (przynajmniej co do sensu) byłoby:
    "bezkrytycze zestawienie liczb, aby osiągnąc efekt wizerunkowy pomimo
    tego, że prawda jest zupełnie inna to właśnie MANIPULACJA."

    A wiesz czym jest zastąpienie słowa "manipulacja" słowem "demagogia"?
    Jest manipulacją :). A jeśli starasz się o przyklask innych grupowiczów,
    to i pod demagogię można to podciągnąć :).

    > To tak, jak polityk mówi, że po co było wydawać XX milionów na EURO, skoro
    > XX jest potrzebne na żłobki.

    To jest demagogia, ale ja Ci niczego nie obiecywałem!
    Porównujesz to do mojej wypowiedzi, a nie zgadzasz się na porównanie
    kierowcy polskiego i kierowcy niemieckiego?

    pozdrawiam,
    PK