  • Data: 2012-07-17 13:46:01
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Pewnie da się wygrzebać statystyki tych ukaranych, ale łatwo nie
    >będzie.
    >Poza tym niestety tylko własne obserwacje (dosyć liczne, bo lubię
    >obserwować zachowanie kierujących i mam niezłą pamięć).
    >Nie musisz mi wierzyć, ale możesz kiedyś poświęcić chwilę i zebrać
    >własne dla porównania :).
    >Przy znaku STOP staje może 3/4. Ronda poprawnie pokonuje ~połowa

    A jak sie pokonuje poprawnie ? Poprzyj cytatem z Dziennika Ustaw.

    >(poza miastem jest gorzej). Okazjonalnie widuję meandrujących
    >między szlabanami na zamkniętych przejazdach kolejowych, ale im
    >pewnie
    >niewiele zostało życia, więc można olać :).

    A jak sie jedzie gierkowka to nie ma swiatel na ktorych by kilku nie
    przemknelo na czerwowym.

    Ale wiesz o czym to swiadczy ? Ze za takie wykroczenia policja nie
    rozdaje mandatow.
    No, rozdaje, ale bardzo rzadko. Oni tylko z suszarka potrafia
    dzialania prewencyjne prowadzic.

    >Poza tym dosyć często jestem świadkiem sytuacji, gdy na jezdni
    >z zakazem wyprzedzania kierowca ciągnie się za rowerzystą i albo
    >na niego trąbi albo klnie.

    Ale nie rozumiem - ma wyprzedzic, ma nie trabic, ma nie klac ?

    J.