    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Date: Tue, 17 Jul 2012 14:33:16 +0000 (UTC)

    Użytkownik PK k...@n...pl ...

    > Nie mówię o "wystarczaniu" tylko o łamaniu przepisu. Poza tym
    > pewnie nie wystarcza, skoro stoi STOP. Inaczej stałoby ustąpienie
    > pierwszeństwa. Znak kosztuje tyle samo.

    ale mnie to nie interesuje, że ty mówisz o łamaniu prawa. Zwolnienie do
    predkosci 5-10 to jest zatrzymanie się. Oczywiscie w mojej nomenklaturze.
    Nie mówię, że czasami widocznosc nie jest az tak kiepska, ze trzeba do 0.

    I imo dobrze ze takie miejsca sa oznaczone stopem, bo wtedy jednak czujnosc
    jest odrobine wieksza niz przy zwykłym trójkącie.
    Ale to nie zmienia faktu, ze zatrzymanie sie, czy wyhamowanie do 10 daje
    taki sam efekt.

    > Jeśli uważasz, że wiesz lepiej od służb, to możesz im zaproponować
    > zmianę. Albo (jeśli jesteś z Warszawy lub możesz się przeprowadzić),
    > możesz startować na stanowisko miejskiego inżyniera ruchu, bo ten nasz
    > jest strasznie nielubiany przez kierowców, a jakoś brakuje
    > wykwalifikowanych chętnych na jego miejsce :).

    wiem, wiem, uwielbiam te argumenty.
    Ale ja mam inny pomysł - będę edukował w usenecie.
    Mogę?

    > Czyli wyprzedzają. Czy naprawdę nie można się tego domyślić?

    napisałeś tak, że nie było to jasne.
    No i bardzo dobrze. Zakazy wyprzedzania, podwójne ciągłe nie są na takie
    sytuacje, nawet jeżeli prawo czytane literalnie mówi co innego.