  • Data: 2012-07-17 18:07:18
    Temat: Re: Podwy ka mandat w drogowych.
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-16 13:16, Robert_J pisze:

    > Urzędnicy troszczą się o wpływy do kasy, a nie o nasze bezpieczeństwo
    > ;-). W końcu z czegoś muszą mieć te swoje pensje...

    Co roku w okolicach ruchu świątecznego wyżalam się tutaj na temat
    pewnego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. Ostatnio nawet
    zainstalowano kamery (miałem nadzieję żeby opiekować się tym ruchem).
    Nic to. Światła ustawione na stałe a natężenie ruchu zmienne w ciągu
    doby nie wspominając o wyjazdach świątecznych. Skutek Wielokilometrowy
    korek ale tylko w jednym kierunku.

    Dzisiaj policja w ramach "pomocy" zamiast stanąć na skrzyżowaniu i
    pokierować ruchem stosownie do warunków (przebudowa) to kasowała masowo
    samochody które widząc położony asfalt na drodze bocznej (położony na
    wyjściowo wraz z pomalowanymi pasami) skracali sobie drogę. Ale żniwa :-)
    Tak POlicja dba o bezpieczeństwo!!!
    W sumie to im się dziwię. Jak norma mandatów nie wyrobiona to bura od
    przełożonych. Tak, trzeba głośno o tym mówić. Takie są zalecenia.
    bezpieczeństwo, bezpieczeństwo i jeszcze raz KASA!!!