  • 191. Data: 2012-07-18 13:26:34
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    > no, tacy to mnie denerwują (jadący lewym pasem)
    Ale sa miejca, ze czasami prawym pasem sie prawie nie da jechac tak
    roz...remontowany :P Jak taki cwany to niech wyprzedzi prawa strona co
    tez niebezpieczne ale moze mniej niz jechanie zdezak w zdezak na wlos.
    Nie mowie o jechaniu ciagle lewym jak "tempy ciul" ale o przypadkach,
    prawy w dziurach, lewym sie da jechac. Przykladem niech bedzie droga na
    Krakow przez Dabrowe Gornicza, Olkusz, Slawkow. Tam czesto prawy pas to
    jak lotnisko po bombardowaniu :P

    > nie czytałem

    Watek "Ciekawostka"

    > znaczy co - wioska, dwa pasy, ty wleczesz się lewym i masz pretensje że
    > ktoś się wkurwia że nie może cię wyprzedzić?

    Wioska, droga bez pasow i pobocza, dziurawa jak jasny gwint, zwykle daje
    sie wyprzedzac bez zlosliwosci ale czasami po prostu nie ma jak zjechac
    w bok bo albo drogi nie ma albo tak dziurawa, ze rozwalisz zawieszenie.

    > w osobówkach to bym obstawił 1)głupota 2) gówniane drogi* 3)brawura, w
    > tirach na 1 miejscu postawiłbym przemęczenie

    Mozliwe, mnie TIR'man kiedys zrzucil z drogi (A4 Katowice-Gliwice), dosc
    dawno temu jak jeszcze w remoncie byla. Pojechal dalej, nie wiem czy
    zaspal czy "duzy mogl wiecej".

    > *-nie wiem jak teraz, ale z rok temu np. obwodnica Kluczborka (opolskie)
    > - droga z wyglądu niby ładna, teren niezabudowany, jakiś tam zakręt, a
    > co rusz jakieś auto w rowie (zwykle maluch). Tyle że jak przejedziesz to
    > i lepszym autem pobujało przy 90km/h, nie dziwne że maluch przy tej
    > prędkości już sobie nie radzi...

    Jezdzilem troche po Niemczech w ub roku. Znak oznaczajacy zakret i
    ograniczenie do 40, mysle zwolnie a co mi tam :) Jak bym tam wjechal
    zwyczajowe, polskie 60 wylecial bym z drogi. U nas ograniczenie do 70,
    wjezdzasz 110 i nawet nie czujesz zakretu - przyklad DTS na Katowice,
    jest taki wjazd na wiadukt. Opisywane przez Ciebie miejsce ma pewnie
    swoje wlasciwosci ale ogrom znakow jest stawianych chyba "na pale".

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 192. Data: 2012-07-18 13:42:00
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > No to masz pecha, ograniczenia są całodobowe.

    To nie pech, tylko głupie przepisy/oznaczenia i policja, która musi
    wyrobić normę.

    > Nie znam tej drogi.
    Ale widziałeś inne pseudo zabudowane tereny z pewnością i widziałeś
    wsie, które przy tym konkretnym obszarze zabudowanym w Skierniewicach są
    już wręcz centrami już wielkich aglomeracji. :)

    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    > Myli Ci się "nie będą łapać" z "można tyle jechać".

    Nic mi się nie myli, skoro nie łapią, a warunki na to powyzwalają, to
    dlaczego nie? +10 km/h na liczniku, to realnie + 4, 6 km/h przy
    prędkości 100km/h.

  • 193. Data: 2012-07-18 15:31:33
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Xiant"

    > swoje wlasciwosci ale ogrom znakow jest stawianych chyba "na pale".

    Gdzież tam, każdy zakręt w polsce jest testowany pod kątem szybkości
    która pozwala na jego bezpieczne pokonanie...niestety pomiarów dokonuje
    się Żukiem ;-)

  • 194. Data: 2012-07-18 15:51:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Gdzież tam, każdy zakręt w polsce jest testowany pod kątem szybkości
    > która pozwala na jego bezpieczne pokonanie...niestety pomiarów dokonuje
    > się Żukiem ;-)

    Ty poważnie z tym Żukiem? Chociaż coś w tym jest, bo gdyby mieli
    dokonywać pomiarów np. i30 nową to każdy limit x2 minimum.

  • 195. Data: 2012-07-18 16:26:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości
    m-h-szybciej-niz-nakazuja-znaki.html

    >Myli Ci się "nie będą łapać" z "można tyle jechać".

    To tez, ale ... czy nie symptomatyczne ze to sie kujawsko-pomorskiemu
    marszalkowi nie spodobalo ?
    Wloclawek tez tam lezy :-)

    J.

  • 196. Data: 2012-07-18 16:46:15
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 17:38, anacron wrote:

    > Ale tam wynika z tego, że a) mają drogi b) to są dobre drogi

    Myślący człowiek mając dziurawą drogę zwolni. Idiota będzie zapierdalać
    szybciej niż po niemieckim autobanie, po czym zwali winę za wypadek na
    Tuska.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 197. Data: 2012-07-18 16:47:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/07/2012 22:11, kogutek wrote:

> [...]
    > to maja prawo skonfiskować pojazd. To w Polsce pierdolą się się z kierowcami
    > jak matka z łobuzem. Program Pirat. Jadą za takim co pomyka 150 a wolno było
    > chyba 90. Zatrzymują a on mówi że nie ma PJ bo za punkty mu zabrali. Dostaje
    > 1000. Ktoś tam wsiada i pojechali dalej. Na 110% za 20 minut się zamienią.
    > Powinien mieć sprawę w sądzie i tam dostać z 10 tysięcy grzywny. Na 1000 to on
    > sra. Za dwa lata w Polsce jak na znaku będzie 40 to nikt się nie wychyli na
    > 45. I wtedy ilość wypadków spadnie. Drogi nie będą miały z tym nic wspólnego.

    Otóż to kogutek, śmiech ogarnia na widok polskich kar. W UK za przelot
    setką przez miasto sprawa automatycznie trafia do sądu, prawo jazdy na
    rok z głowy w 99% przypadków. W Polsce dostaniesz śmieszny mandacik,
    zapisze się na kurs odejmujący punkty i w dalej w dupie przepisy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 198. Data: 2012-07-18 17:17:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-18 16:46, kamil pisze:

    > Myślący człowiek mając dziurawą drogę zwolni.

    Myślący człowiek ma radar i jadąc po dobrej nawierzchni będzie wiedział,
    że za łukiem drogi jest dziura, koleiny po czołgach, albo pobocze w
    katastrofalnym stanie. Tak rozumiem.

  • 199. Data: 2012-07-18 17:41:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/07/2012 16:17, anacron wrote:

    > Myślący człowiek ma radar i jadąc po dobrej nawierzchni będzie wiedział,
    > że za łukiem drogi jest dziura, koleiny po czołgach, albo pobocze w
    > katastrofalnym stanie. Tak rozumiem.

    Myślący człowiek wie, że jeśli przez ostatnich 10 kilometrów jechał w
    koleinach szorując jedną stroną po piasku bo pobocza brak, to szanse na
    to że droga w połowie zakrętu zrobi się gładka i szeroka są raczej
    mizerne. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 200. Data: 2012-07-18 17:47:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kamil k...@s...com ...

    > Myślący człowiek mając dziurawą drogę zwolni. Idiota będzie zapierdalać
    > szybciej niż po niemieckim autobanie, po czym zwali winę za wypadek na
    > Tuska.

    kolejny teoretyk....