    From: Xiant <x...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Date: Wed, 18 Jul 2012 13:26:34 +0200

    > no, tacy to mnie denerwują (jadący lewym pasem)
    Ale sa miejca, ze czasami prawym pasem sie prawie nie da jechac tak
    roz...remontowany :P Jak taki cwany to niech wyprzedzi prawa strona co
    tez niebezpieczne ale moze mniej niz jechanie zdezak w zdezak na wlos.
    Nie mowie o jechaniu ciagle lewym jak "tempy ciul" ale o przypadkach,
    prawy w dziurach, lewym sie da jechac. Przykladem niech bedzie droga na
    Krakow przez Dabrowe Gornicza, Olkusz, Slawkow. Tam czesto prawy pas to
    jak lotnisko po bombardowaniu :P

    > nie czytałem

    Watek "Ciekawostka"

    > znaczy co - wioska, dwa pasy, ty wleczesz się lewym i masz pretensje że
    > ktoś się wkurwia że nie może cię wyprzedzić?

    Wioska, droga bez pasow i pobocza, dziurawa jak jasny gwint, zwykle daje
    sie wyprzedzac bez zlosliwosci ale czasami po prostu nie ma jak zjechac
    w bok bo albo drogi nie ma albo tak dziurawa, ze rozwalisz zawieszenie.

    > w osobówkach to bym obstawił 1)głupota 2) gówniane drogi* 3)brawura, w
    > tirach na 1 miejscu postawiłbym przemęczenie

    Mozliwe, mnie TIR'man kiedys zrzucil z drogi (A4 Katowice-Gliwice), dosc
    dawno temu jak jeszcze w remoncie byla. Pojechal dalej, nie wiem czy
    zaspal czy "duzy mogl wiecej".

    > *-nie wiem jak teraz, ale z rok temu np. obwodnica Kluczborka (opolskie)
    > - droga z wyglądu niby ładna, teren niezabudowany, jakiś tam zakręt, a
    > co rusz jakieś auto w rowie (zwykle maluch). Tyle że jak przejedziesz to
    > i lepszym autem pobujało przy 90km/h, nie dziwne że maluch przy tej
    > prędkości już sobie nie radzi...

    Jezdzilem troche po Niemczech w ub roku. Znak oznaczajacy zakret i
    ograniczenie do 40, mysle zwolnie a co mi tam :) Jak bym tam wjechal
    zwyczajowe, polskie 60 wylecial bym z drogi. U nas ograniczenie do 70,
    wjezdzasz 110 i nawet nie czujesz zakretu - przyklad DTS na Katowice,
    jest taki wjazd na wiadukt. Opisywane przez Ciebie miejsce ma pewnie
    swoje wlasciwosci ale ogrom znakow jest stawianych chyba "na pale".

    Pozdrawiam
    Xiant