  • 91. Data: 2012-07-17 01:37:01
    Temat: Re: Podwyżka mandatów drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz twitek4@.gazeta.pl ...

    > w każdym liście nawijasz o drogach w Polsce. Czy zastanowiłeś się
    > dlaczego u nas jest tak jak jest? Czy myślisz że politycy nie wiedzą jak
    > porozwiązywać nasze - w tym z drogami - problemy? Oczywiście że wiedzą,
    > do tego wystarczy móżdżek nie leniwego licealisty+ kalkulator. problem
    > jest w tym, że tego się nieda zrobić bez poparcia społecznego, a tego
    > poparcia niema. niema bo nieroby musiałby iść do pracy, chorzy leczyć
    > się swoje pieniądze, a emeryci żyć za to co odłożyli. Ilu polaków na to
    > zarabia? 20%? trochę za małe poparcie.....

    uwielbiam to - problemy całego świata rożwiazwne receptą na 100 słów.

    A gdyby tak odwrócić pytanie - dlaczego tylko 20% zarabia odpowiednio?
    Chyba nie chcesz powiedzieć, że pozostałe 80% jest leniwe?

  • 92. Data: 2012-07-17 01:37:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No ale po ch* robic ustawe fotoradarowa, a potem nie dawac na nia
    > pieniedzy ?
    > Gdzie tu sens, gdzie logika ? :-)

    Bingo! Po chuj? :)

  • 93. Data: 2012-07-17 01:37:02
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz twitek4@.gazeta.pl ...

    > czy wyobrażasz sobie życie bez auta? Normalnie tak, z buta wszędzie?

    Wyobrażam sobie, aczkolwiek byłoby dużo mniej wygodne.

    > W 100% Cię rozumiem. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, że może jako
    > kierowca rajdowy byłbyś mistrzem, ale jako użytkownik naszych dróg,
    > nie bardzo się spełniasz? Może na rowerze spróbuj

    A moze byś trochę zmienił ton? Albo przynajmniej dookreślił, co miałeś na
    myśli pisząc o spełnianiu się?
    Odpowiadając na twoje zaczepki: na rowerze jeżdziłem kiedyś bardzo dużo,
    regularnie po mieście dojeżdzając wszedzie, gdzie potrzebowałem, teraz
    niestety mniej.
    Z mistrzostwem rajdowym byłoby pewnie gorzej bo jezdzę raczej +20 więc...

    > w 100% się zgadza. Zróbmy im na złość i Wszyscy jeździjmy zgodnie z
    > przepisami. słyszałem że są takie miejsca gdzie się da. Za Odrą
    > podobno. Dawno nie byłem, nie wiem.

    U nas też coraz więcej takich dróg.
    Jak wjeżdzam na autostradę to też uważam, że się da.

  • 94. Data: 2012-07-17 01:37:03
    Temat: Re: Podwy?ka mandat?w drogowych.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z z...@g...pl ...

    > Trzeba biedulkom
    > pomóc. Bądź patriotą i wspomóż budżet. Płać więcej mandatów ;-)

    znajoma mi kiedyś opowiadała, jak to na wakacjach w grecji w czasie tej
    ichniej przerwy czy sjesty weszła do sklepu ze znajomymi po coś do picia.
    Ekspedientka była w sklepie ale oznajmiła ze ma przerwe i wody nie
    sprzedała.
    Jak słyszy się takie rzeczy, jak czyta sie o oszustwach na dopłatach do
    plantacji oliwek ktorych nie było to jakos poziom cierpliwości dla biednych
    greków któych dopadł kryzys bardzo mi spada.

  • 95. Data: 2012-07-17 01:37:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

> [...]
    > wymagane) papiery o przebytym szkoleniu. I co? I chuj, sprawę wygrałem w
    > okręgowym nawet, a wyżej się już kurwy z policji nie odwoływały. Teraz
    > po 2 latach mam drugą sprawę w Gnieźnie. Też miałem 60, a pokazał mi
    > chyba 86 o ile pamiętam i też wygram (póki co nie pisze jakie asy są w
    > rękawie, bo ktoś z Gniezna z KMP może to przeczytać, ale uwierz szczęka
    > im opadnie). Teraz odkąd mam VR już drugi raz policjant odstąpił (dziś)
    > od ukarania mnie mandatem, bo jednak nie był pewny pomiaru, a
    > przynajmniej przestał być, jak mu palcem nagrywający VR pokazałem.

    to jest jeszcz nic - ot dali im sprzęt, pokazali jak nacisnąć i nie
    powiedzieli, że to nie zawsze działa.
    Wymienimy... ocywiście za nasze....

    Ja kiedys, jak jeszcze byłem parę lat głupszy, zapłaciłem mandat w miejscu
    gdzie nie było ograniczenia. Mówię ze nie widziałem, oni ze jest. No to
    uwierzyłem. Potem jadac ponownie tą trasą, zorientowałem się, że ograczenie
    stoi po lewej stronie drogi! No ale zdarza się. Dzwonię więc do komendy,
    mówie co i jak a oni ze ich to nei obchodzi i ze mandatu nie moga anulować.
    Potem zadzwoniłem jeszcze raz, żeby chociaż przestali tam suszyć albo
    zmienili oznakowanie na poprawne.
    Teraz juz tam nie jezdze, ale wtedy ze dwa lata oznaczenie wyglądało tak
    samo, a i patrol jeszcze kila razy widziałem.
    Teren poza miastem, po prawej łaka, po lewej dwa domy...

    I co biedny obywatel ma myśleć?

  • 96. Data: 2012-07-17 04:15:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-17 01:37, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > A gdyby tak odwrócić pytanie - dlaczego tylko 20% zarabia odpowiednio?
    > Chyba nie chcesz powiedzieć, że pozostałe 80% jest leniwe?

    A kto im broni zarabiać? No kto?

  • 97. Data: 2012-07-17 04:23:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > to jest jeszcz nic - ot dali im sprzęt, pokazali jak nacisnąć i nie
    > powiedzieli, że to nie zawsze działa.
    > Wymienimy... ocywiście za nasze....

    Oni wiedzę, że nie zawsze działa. Gdyby nie wiedzieli, nie trefiliby na
    widok VR. Poza tym, wielu w prywatnych rozmowach o tym mówi. Problem
    polega na tym, że gdyby mieli mierzyć poprawnie, to by prawie nikogo nie
    złapali (w większości ulubionych miejsc nie da się dokonać poprawnie
    pomiaru, tak aby nie być widocznym do samego końca, lub w ogóle).

  • 98. Data: 2012-07-17 04:32:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-16 23:11, kogutek pisze:
    > Nieprawda. U nich początki tresury rozpoczęto kilkaset lat temu. W genach mają
    > przestrzeganie przepisów.

    Widuje te geny na A2 i 92 :)

    > We Francji jak kogoś trafią na rażącym przekroczeniu przepisów to maja prawo
    > skonfiskować pojazd.

    Ja się zgadzam w całej rozciągłości, tylko er Francji nie mają miernika
    radarowego typu Iskra.

  • 99. Data: 2012-07-17 07:53:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2012 23:37:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Bingo! Po chuj? :)

    No i dlatego dali pieniadze :-)

    Bo tez i po ch* wydawac pieniadze na piekna obwodnice, jak bedzie na niej
    obowiazywalo 50 ? :-)
    I po ch* wydawac piedzie na obwodnice, skoro dwa FR daja ten sam wzrost
    bezpieczenstwa na starej drodze ? :-)

    J.

  • 100. Data: 2012-07-17 07:55:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 01:09:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Bo że ogólnie wypadamy słabo to ja wiem, ale właśnie infrastruktura u nas
    > ogólnie dużo gorsza.
    > A ciekawe jak wypadamy jeżeli porówna się infrastrukturę podobnej jakości,
    > czyli np. autostrady.

    Ponoc u niemcow na autostradzie wypadkowosc 4x mniejsza na wozokm.

    > A mamy tych autostrad już tyle że jakaś tam próba statystyczna jest.

    A u nas miedzy Wroclawiem a Opolem barierka gesto pogieta :-)

    J.