  • 21. Data: 2011-03-28 21:01:10
    Temat: Re: Podswietlana klawiatura.
    Od: "Klapocjusz" <j...@w...pl>

    Qurcze nie wiedziałem a uzywam jej przeszło rok. Coś mi musiało umknąć :)

  • 22. Data: 2011-03-30 13:40:37
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak będziesz grzeczny, to Ci mamusia wtyczkę do komputera włoży ;-)

    -----

  • 23. Data: 2011-03-30 13:43:58
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wkurza mnie, że w tych klawiaturach świeci POMIĘDZY klawiszami.
    A i druga sprawa:
    Niedasie bo niedasie jasne klawisze z ciemnymi napisami?
    Po zapaleniu mogłyby zamienić się w delikatny bursztyn ;-))

    -----