  • 1. Data: 2011-03-24 15:44:17
    Temat: Szybka karta microSDHC 8GB do 100zl?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Jaka szybka karte micro SD / micro SDHC polecacie do 100zl?
    Pytam, bo z tymi klasami jest totalny burdel -
    - zreszta class nie mowi zbyt wiele o karcie
    a i na allegro czy w sklepach pisza "zapis _do_ 20 MB/s"
    i to "do" kluje mnie w oko, no i te cyferki obok sa malo wiarygodne :).

    PS
    Widze, ze przy takim limicie cenowym w gre wchodza jedynie 8 GB:
    - A-DATA class 6 - r/w: 11/19 [MB/s]
    - SanDisk Ultra - r/w: 15/15 [MB/s] - maprawde ma taki odczyt?
    - cos ze stajni PQI czy Trans...?

  • 2. Data: 2011-03-24 16:44:34
    Temat: Odp: Szybka karta microSDHC 8GB do 100zl?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jaka szybka karte micro SD / micro SDHC polecacie do 100zl?
    > Pytam, bo z tymi klasami jest totalny burdel -

    ke?

    > - zreszta class nie mowi zbyt wiele o karcie

    a to swoja droga

    > a i na allegro czy w sklepach pisza "zapis _do_ 20 MB/s"
    > i to "do" kluje mnie w oko, no i te cyferki obok sa malo wiarygodne :).

    parametry moga byc zupelnie rozne dla tak samo nazywajacych sie produktow
    tych samych firm, wieci tak gwarancji zadnych nie bedziesz mial

  • 3. Data: 2011-03-24 18:01:10
    Temat: Re: Szybka karta microSDHC 8GB do 100zl?
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/03/2011 3:44 PM, Q wrote:
> [...]
    > - A-DATA class 6 - r/w: 11/19 [MB/s]
    > - SanDisk Ultra - r/w: 15/15 [MB/s] - maprawde ma taki odczyt?

    Popatrz na strone producenta, np Sandisk i odejmij max. 5% z ceny
    http://shop.sandisk.com/store/sdiskus/en_US/DisplayP
    roductDetailsPage/parentCategoryID.11442400/Category
    ID.11779700/productID.109166000
    Pod cena jest numer modelu, np: SKU SDSDQ-008G-A11M, i po tym numerze szukaj.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org

  • 4. Data: 2011-03-24 18:55:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > a i na allegro czy w sklepach pisza "zapis _do_ 20 MB/s"
    > i to "do" kluje mnie w oko, no i te cyferki obok sa malo wiarygodne :).

    Poszukaj jakie pamięci możesz kupić a potem poszukaj zrzutów z ATTO.

  • 5. Data: 2011-03-25 21:24:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Q" imfoq9$ieb$...@n...task.gda.pl

> [...]

    > - A-DATA class 6 - r/w: 11/19 [MB/s]
    > - SanDisk Ultra - r/w: 15/15 [MB/s] - maprawde ma taki odczyt?

    Ja widziałem przed dwoma miesiącami SDHC 8 GB z zapisem
    do 20 MB/s odporną na ciężkie warunki używania (tłuczenie
    młotkiem na przykład czy topienie w akwarium) za około
    80 złotych. SDHC niewiele różni się od mili/micro -- więc
    chyba należy szukać takiej karty za 80 złotych. :)

    PQI bym nie zawracał sobie głowy -- cenią swe produkty zbyt wysoko.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-03-29 16:44:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" imj1e6$ds8$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > 80 złotych. SDHC niewiele różni się od mili/micro -- więc
    > chyba należy szukać takiej karty za 80 złotych. :)

    Karta pamięci
    microSDHC GOODRAM 8GB

    class 4
    odczyt do 19 MB/s,
    zapis do 10 MB/s
    gwarancja wieczysta

    Cena: 45,59 zł

    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6283&start=newslet
    ter&promocode=newsletter

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-04-08 14:41:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Poszukaj jakie pamięci możesz kupić a potem poszukaj zrzutów z ATTO.

    zeby to takie proste bylo...

  • 8. Data: 2011-04-08 14:42:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > 80 złotych. SDHC niewiele różni się od mili/micro -- więc
    > chyba należy szukać takiej karty za 80 złotych. :)

    wybor SD jest spory - wybor microSD kilkakrotnie mniejszy;
    dodatkowo ta sama karta w wersji micro jest sporo drozsza,
    co jest nonsensem...

  • 9. Data: 2011-04-08 14:46:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zapis do 10 MB/s

    tak, widzialem, ale wlasnie - 2-3 lata temu
    kupilem karte 2GB (sandiska) z zapisem na poziomie
    15-20 MB/s i naprawde po tylu latach nie chce sie cofac
    do max 10MB/s :)

    niestety w miedzyczasie sandisk zszedl na psy -
    - robi karty o takich samych oznaczeniach (?!),
    z roznymi "class" i jeszcze rozniejszymi realnymi szybkosciami r/w;

    kij im w oko - wzialem a-date 16GB class10
    z zapisem blizszym 15-20MB/s niz 10;
    dalem 116zl lacznie z wysylka
    a za 90zl moglem miec 8GB sandiska z tranferem
    i ktorego nie zna nawet sam sprzedajacy...