  • 11. Data: 2011-03-25 21:54:08
    Temat: Re: Podswietlana klawiatura.
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 18:45:04 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Możecie coś polecić, jakiś konkretny model?

    Nie ma klawiatury spelniajacej Twoje wymagania. Uzysj swojej ulubionej i
    diody na USB

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 12. Data: 2011-03-27 16:54:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Dioda IMHO do niczego.
    Na notku Lenovo dioda oświetlająca klawiaturę przydaje się bardzo niewiele.
    Używam wielu urządzeń z podświetlanymi klawiszami (co tu daleko szukać: każdy
    właściwie telefon) i nie rozumiem, jak do świata
    komputerów nie potrafią one zawitać.
    Księgowi rulez???
    PS. Chcę PRZEWODOWĄ (usb lub ps/2).

    -----

  • 13. Data: 2011-03-27 17:10:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.03.2011 18:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Używam wielu urządzeń z podświetlanymi klawiszami (co tu daleko szukać: każdy
    właściwie telefon) i nie rozumiem, jak do świata
    > komputerów nie potrafią one zawitać.

    Po prostu nie da się na komputerze normalnie pracować bez
    dobrze dobranego oświetlenia zewnętrznego. *Nie* *da* *się*.
    Koniec :)

    A gracze (którzy, ryzykując pogorszenie wzroku, mogą sobie
    ewentualnie pozwolić na korzystanie z komputera w półmroku)
    mają wybór klawiatur po kilkaset złotych, nawet z małymi
    OLEDowymi ekranikami w każdym klawiszu.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 14. Data: 2011-03-28 06:19:06
    Od: "Klapocjusz" <j...@w...pl>

    Polecam tracer lucid TRK-212 nie droga i ładnie podświetla klawisze, do tego
    dodaj jakeś źródło światła za monitorem.

  • 15. Data: 2011-03-28 14:59:34
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jasne, powiedz to wojskowym i policjantom w nocy, marynarzom na mostku, górnikom itp.
    w sterowniach, eeehh Sokole...

    -----

  • 16. Data: 2011-03-28 15:08:56
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 28/03/2011 15:59, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jasne, powiedz to wojskowym i policjantom w nocy, marynarzom na mostku, górnikom
    itp. w sterowniach, eeehh Sokole...

    Radosławowi nie mieści się w głowie taka praca, znaczy że się nie da i
    koniec. Kropka. Bez dyskusji.

    Poczekaj, aż ktoś laptopa zaproponuje, popcorn i colę lepiej mieć w
    pogotowiu. ;)

    Kamil

  • 17. Data: 2011-03-28 15:13:55
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2011 17:54, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Używam wielu urządzeń z podświetlanymi klawiszami (co tu daleko szukać: każdy
    właściwie telefon) i nie rozumiem, jak do świata

    Xarmor U9B1, Razer Black Widow.. Albo będziemechaniczna podświetlana,
    albo będzie tania. ;)

    Kamil

  • 18. Data: 2011-03-28 15:19:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 28/03/2011 16:13, Kamil wrote:

    > Xarmor U9B1, Razer Black Widow.. Albo będziemechaniczna podświetlana,
    > albo będzie tania. ;)

    http://www.deckkeyboards.com/

    Kamil

  • 19. Data: 2011-03-28 19:41:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-28 08:19, Klapocjusz pisze:
    > Polecam tracer lucid TRK-212 nie droga i ładnie podświetla klawisze, do tego
    > dodaj jakeś źródło światła za monitorem.

    To nie jest podświetlana klawiatura.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-03-28 20:43:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 21:41:48 +0200, animka napisał(a):

    > To nie jest podświetlana klawiatura.

    A Ty zając znów bez czapki... Pierwsze z brzegu linki:
    -
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/75480/Sp
    rzet_komputerowy/Peryferia_i_eksploatacja/Tracer_Luc
    id.html
    "podświetlane klawisze."
    -
    http://merlin.pl/Klawiatura-Tracer-Lucid-TRK-212-USB
    _Tracer/browse/product/208,628317.html
    "Dane techniczne:
    Podświetlane klawisze :Tak"
    - http://www.neo24.pl/klawiatura-tracer-lucid-trk-212-
    %28trakla16231%29.html
    "Podświetlenie: Tak"

    [ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]