  • Data: 2011-03-24 20:20:24
    Temat: Re: Podswietlana klawiatura.
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:00:39 +0100, BartekK napisał(a):

    > Jesteś pewny że potrzebujesz świecących klawiszy? Sensowne używanie
    > klawiatury powinno być bezwzrokowe ;) a w razie poszukiwań zaginionego ^
    > czy } - dużo lepiej przyda się mała lampka (choćby i 1 led) skierowana
    > na klawiaturę, przy okazji pomoże znaleźć długopis albo pendrive, a nie
    > będzie raziło ani oświetlało za bardzo.
    >
    > Sama literka na klawiszu delikatnie świecąca nie jest zbyt czytelna, a
    > znaki specjalne to już zupełnie (zwłaszcza jak podświetlanie jest
    > niebieskie). Sprawdzone na paru klawiaturach.

    Pozwolę sobie mieć jednak inne zdanie. :)

    Osobiście mam Logitecha G11. Stoi sobie dokładnie przed 24" monitorem.
    Podświetlenia używam najczęściej wtedy, gdy gram / oglądam film, który na
    moment przerywam, gdy odpowiadam na coś pilnego komuś znajomemu. W takich
    sytuacjach poziom oświetlenia otoczenia jest najczęściej bardzo mocno
    obniżony i jakaś lampka / świeca umiejscowiona jest najczęściej za
    monitorem, by kontrast między matrycą, a tłem był stopniowo "wygaszany".
    Wtedy - niebieskie właśnie - podświetlenie stosowane w G11 sprawdza się
    znakomicie właśnie do poprawnego ułożenia rąk na klawiaturze, czy
    odnalezienia potrzebnego klawisza. :D

    [ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że ]
    [ zawsze taka była. (Sean Combs) ]