  • Data: 2011-03-25 13:00:09
    Temat: Re: Podswietlana klawiatura.
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    >Do pracy w półmroku przydałaby się podświetlana klawiatura.
    >Możecie coś polecić, jakiś konkretny model?
    >Domyślam się, że raczej będzie USB niż PS2.
    >Lubię "konkretny" skok klawiszy, doskonałe jak dla mnie są klawiatury Olivetti,
    niegdyś bdb był Dell, podejrzewam że IBM też (ale to
    >była za wysoka półka cenowa).
    >Gabaryty chyba jak najmniejsze.

    Za 300 stowy najnowsza k-800 logitecha. Mialem okazje ja pomacac i przyznam, ze jest
    swietna.
    Niestety w PL sprzedawana jest w angielskim ukldzie klawiszy, tzn. duzy enter,
    backlash przeniesiony
    na lewa strone i skrocony lewy shift. Pare miesiecy temu przerabialem ten temat,
    wszystkie sklepy w
    PL mialy tylko taka, chociaz zdjecia i opisy na stronach dotyczycly ukladu us. Ale
    jak komus nie
    przeszkadza taki uklad - polecam. Zawsze tez mozna sciagnac z europejskiego sklepu
    logitecha
    tudziez znajomy moze wyslac np. z usa :)