  • Data: 2014-07-27 17:36:50
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:6d2916c6-acc2-47aa-b234-f72b788c5be9@googlegrou
    ps.com...
    > Witam szanownych grupowiczow,
    >
    > jestem dosc teoretykiem, mam podstawy w zakresie matematyki
    > i fizyki ciala stalego, potrzebuje jakiejs ksiazki (w dowolnym
    > jezyku, pod warunkiem, ze bedzie to polski, angielski, albo
    > rosyjski), ktora wprowadzi w temat elektroniki analogowej.
    > Nie potrzebuje tlumaczenia o krasnoludkach zwanymi elektronami,
    > ktore biegna omijajac wszystkie szykany w kawalku miedzi,
    > ani rozwazan na temat rownania Schrodingera przy potencjale
    > periodycznym. Szukam czegos, co nie bedzie zawieralo wypowiedzi
> [...]

    Pytanie nie jest glupie, odpowiedz konkretna 1 ksiazka niemozliwa
    raczej nie napisano jeszcze takiej :-)
    Dlaczego jedna ?
    Co Cie oganicza ?
    Z kazdej napewno cos tam wniesiesz, wez na tapete
    taka która w tym momencie wyda Ci sie najbardziej
    interesujaca, ale nie ograniczaj sie, bo zostaniesz jednostronnie
    widzacym ortodoksem. Zeby wyrobic sobie opinie
    i lyknac wiedzy pochlaniaj ksiazek tak duzo jak jestes w stanie.

    --
    Paskuda03