  • Data: 2014-07-27 23:26:01
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-27 17:10, A.L. pisze:

    > Uczyles kiedys na uczelni wyzszej? Pewnie nie. Wiec spiesze cie
    > poinformowac ze prowadzacy laboratorium ma w przyblizeniu 0% swobody
    > dotyczacej tego co i jak uczy

    jeszcze dwa lata temu uczyłem.
    Dużo w tym temacie zależy od uczelni,
    wydziału/katedry/instytutu/przedmiotu/wykładowcy/wsp
    ółpracowników/../.
    Tam gdzie pracowałem wpływ na prowadzone zajęcia miałem (część po
    przejęciu od innych prowadzących musiałem nawet opracować od zera), na
    zajęciach na których nie byłem głównym prowadzącym zazwyczaj też.
    Oczywiście byli/są wykładowcy/przedmioty, gdzie od lat wszystko było
    dokładnie rozpisane, przygotowane i niezmienne (w tym gotowe
    sprawozdania krążące wśród studentów). Ale były też przedmioty, gdzie co
    roku program ulegał zmianom/modyfikacjom w zależności od potrzeb i
    możliwości (pewnych rzeczy, typu pomieszczenia czy dostępny sprzęt w
    laboratoriach tak łatwo się nie przeskoczy), ale to nie oznaczało
    ogólnego skostnienia programu.

    --
    Pozdr.
    Michał