  • Data: 2014-07-28 11:36:59
    Temat: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:5h5at91a78btpugg1qk4i7ni06omb8et9q@4ax.com...

    > Uczyles kiedys na uczelni wyzszej? Pewnie nie. Wiec spiesze cie
    > poinformowac ze prowadzacy laboratorium ma w przyblizeniu 0% swobody
    > dotyczacej tego co i jak uczy

    Ja uczyłem.
    Na laboratorium to może niewiele swobody, bo poszczególne ćwiczenia są
    przygotowane i opisane.
    Ale na ćwiczeniach to nikt w najmniejszym stopniu nie wnikał w to co robię.
    Już po pierwszych kilku zajęciach (układy liniowe na 3 roku) wymyśliłem
    sobie pewną moją metodę (jak studiowałem to nie spotkałem się z taką)
    prowadzenia zajęć - pasowała mi do 2 może 3 godzin w semestrze i od tej pory
    zawsze kilka zajęć robiłem tym sposobem (celem było szybkie nadrobienie
    zasadniczych braków z poprzednich lat nauki).
    Podobnie na projektach - mogłem sobie sam wymyślać co mi mają
    zaprojektować - żadnej ingerencji dosłownie nikogo.
    P.G.