    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Podstawy elektroniki - glupie pytanie
    Date: Sun, 27 Jul 2014 12:15:56 +0200

    Pan A.L napisał:

    > Kiesys, nauczajac przedmiotu Wstep do teorii obwodow, wprowadzilem
    > pare bledow do programu uzywanego na laboratorium. Celowo. Na skutek
    > tego, dzielnik napiecia - zrodlo 10V, dwa rezystory 1K poloczone
    > szeregowo, dawal na wyjsciu 12V. Na jakies 100 osob, moze z 5
    > zauwazylo ze cos nie gra. Reszta, zywcem skopiowala z ekranu i
    > zamiescila w sprawozdaniu/ I tacy sa slasnie "laptopowi elektronicy"
    > w czasach dzisiejszych

    W każdej rzeczy trzeba widzieć dobre strony. To, że w setce studentów
    trafi się może pięciu kumatych, to wiadomo. A dzięki takiemu zabiegowi
    dydaktycznemu od razu wiadomo którzy to są.

    Jarek

    --
    -- Wy mnie znacie może z dobrej strony, ale jeszcze mnie poznacie
    i ze złej strony. Nie myślcie sobie, że nie umiem być zły! Ja potrafię