    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Date: Tue, 09 Jun 2015 18:55:52 +0200

    > A ktoś ciebie zmusza do tej pojebanej dyskusji ?

    A ciebie ?

    > Żałosne jest myślenie, że mnie interesuje stan majątkowy twojego syna.
    > Nie wiem po chuj w ogóle z tym wyskakiwałeś. I tak, 200 zł to dużo,
    > możesz tego nie pojmować ale niektórzy nic nie dostają i nie jeżdzą na
    > kretyńskie koncerty za 270 zł.

    Naprawdę ? Jakieś 20 lat temu nie miałem na bilet na autobus, a
    samochodzik tankowałem za 5 (słownie pięć) zł. I jeszcze mi ta jebana
    moneta wpadła w śnieg jak szedłem zapłacić :)

    Opowiedz mi jeszcze coś o tej nędzy i biedzie, chętnie posłucham.

    > Pierdolnij się w głowe. Tak się składa, że zarabiam kilka średnich
    > krajowych i mogę sobie kupić płytkę jak tylko będę chciał.

    To po jaki chuj nam zawracasz gitarę ?

    > rozumiesz, że mogę dla samej idei chcieć zminimalizować koszt urządzenia
    > to wyłącznie TWÓJ problem. Tobie tylko pierdolonych płytek nie zabieram
    > i nie każe ich nikomu robić za darmo.

    Czyli taki wiejski bogacz, co to ma na BMW, ale już na żaróweczkę
    migacza już nie, i będzie ją oszczędzał włączając kierunkowskaz w
    ostatniej chwili...

    > Tak się składa, że specjalnie zamierzałem przeprojektować płytkę na 2
    > warstwy. Teraz jest na 1 warstwie robionej
    > termotransferem i wszystko działa bez problemu. Możesz wyskakiwać znowu
    > ze swoim bólem dupy.

    Wydaje mi się, że raczej ty masz ból dupy, bo ci szkoda paru zł, choć
    podobno jesteś całkiem zamożny.

    Chociaż na twoim miejscu bym się już nie odzywał.

    Bogu dzięki, nie jesteś na moim miejscu.