  • Data: 2015-06-09 11:35:48
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ml64on$6rk$1@dont-email.me...

    > Ojej. Niepowetowana strata.

    Witaj w klubie bracie!
    I Ty dostąpiłeś zaszczytu Bycia Zauważonym przez Największego Moda
    Elektrody.
    Wobec mnie, przeszkadzało mu np. to, że pisywałem (kiedyś, zanim uległa
    zepsuciu przez szczylerię) na grupę alt.pl.dupa, czego się nie wypieram, do
    czego się przyznaję; biedak, nie uwzględnił tego tylko, że ponad połowa z
    nas miała wyższe wykształcenie, w większości techniczne i była już
    dojrzałymi, statecznymi ludźmi. Którzy na tej grupie pozwalali sobie jeszcze
    na trochę szkolnego jajcarstwa, nieraz mocno rubasznego, to prawda. Ale jak
    się spotykaliśmy realnie, to tematy do rozmowy były poważniejsze, niż to, co
    widać np. w tabloidach.

    896510439 896126048