  • Data: 2015-06-09 12:18:04
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ww wrote:

    > Nie, nie sprowadza się do tego. Gdyby ktoś przeczytał co napisałem (bez
    > głupiego nadinterpretowania) to pewnie by było łatwiej. Ale temat cen w
    > tej branży to najwyraźniej jakieś poważne tabu sądząc po tej
    > bezsensownej fali oburzenia.
    Dlaczego sądzisz że ceny to temat tabu. Po prostu płacisz te 150 zł i masz
    PCB. To 150zł o którym piszesz to jest chyba mało biorąc pod uwagę, że ktoś
    musi przysiąść do tego, zarobić na prąd, ZUS, naostrzyć wiertła, amortyzować
    maszyny, zrobić na niej PCB i kupić sobie jedzenie aby mieć siły następnego
    dnia zrobić kolejne zlecenie.
    Natomiast Twój pomysł podpięcia się pod większe zlecenie nie ma sensu bo
    nikt na to nie pójdzie aby sobie w technologii mieszać bo to koszty mu
    podniesie.

    Albo robisz sam za pomocą jakichś domowych metod.
    Albo, w przypadku prototypów, wg mnie najlepsze wyjście, połącz kynarem.

    > Pewnie z frustratem Mandziejewiczem.
    To czego Ty właściwie chcesz; pomarudzić na to jak świat jest urządzony?
    Koledzy poradzili "sprzedaj złom i za tę kasę zrób PCB" i to jest najlepsze
    wyjście jeśli chcesz to zrobić czyimiś rękami, każde inne będzie droższe.

    jp