  • Data: 2015-06-09 11:47:29
    Temat: Re: Podpięcie się pod jakieś zamówienie w płytkarni
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-06-09 o 10:31, J.F. pisze:

    >Wiem ile mogę wydać i sprawdzam czy da się zrobić. Nie zamierzam się
    >z tego więcej tłumaczyć.

    Ja cie nie chce spowiadac z tego ile chcesz wydac.
    Ale ty zrozum druga strone - ktos musi twoj plik zamienic na plytke, i
    musi przy tym zarobic na pensje (niemala, bo to specjalista), zus,
    lokal, sprzet, odczynniki, utylizacje ... za 20 zl tego nie zrobi ...

    >No spory. Nie wiem tylko jak to jest z tym przypasowywaniem. Może
    >dołożenie kolejnej płytki to nie będzie problem tylko sposób na
    >obniżenie kosztów stałych (dokumentacja) i końcowego kosztu płytki ?

    To nie jest kwestia dolozenia plytki, tylko ktos ma swoja np 25x20cm,
    i moze dolozyc do projektu trzy male plytki, tak, ze razem zajma
    25x25cm.
    Wykonujacemu to juz niemal wszystko jedno, wiec cena niewiele rosnie
    ..

    >I czemu takie głupie teksty mają służyć ?

    A Twoje czemu ? :-)

    >To mimo wszystko nie jest kwestia żadnych cudów.

    IMO to jednak kwestia cudow ... no, ale moze gdzies jest plytkarnia,
    gdzie obsluga ma opanowane szybkie dorzucanie prototypow, minutke na
    plik, zebrac arkusz A3, puscic do wykonania ... niestety - jak ma byc
    tanio, to zrob to sam, a metalizacji tak sie w zasadzie nie da ..

    J.