eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPodnieśli OCRe: Podnieśli OC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
    feeder2.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <oa9mk8$95a$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@4...com>
    <oacbi5$eml$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.170315.invalid>
    <oaeki1$gs1$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58cba31e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <58cfa7aa$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <oaoujd$8t0$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Subject: Re: Podnieśli OC
    Date: Tue, 21 Mar 2017 10:22:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 25
    Message-ID: <58d0f0ca$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.125.82
    X-Trace: 1490088140 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15205 83.30.125.82:65365
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2411
    X-Received-Body-CRC: 341471120
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602332
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 20 marca 2017 19:56:07 UTC+1 użytkownik Budzik
    napisał:
    >> O tym tez pisałem.
    >> Za mnie przewaznie wypowiedzenie robi pani z biura obsługi ale jak
    >> czasami
    >> pisałem coś np. do PZU to własnie takiego automata dostawałem.

    >AXA- wysłałem mailem wypowiedzenie, po chwili mail że "potwierdzamy
    >otrzymanie listu" Za kilka godzin kolejny mail coś w stylu-
    >"potwierdzamy otrzymanie wypowiedzenia".
    >Od lat wysyłam wypowiedzenie mailem do różnych firm- ubezpieczenia,
    >telekomy, operatorzy TV i póki co problemów z tego nie było.

    Z tym, ze tu Liwiusz ma racje - jakby problemy byly, to lepiej miec
    dowod nadania listu.

    P.S. Ha, ha - ktory tak naprawde nic nie dowodzi, bo "moze nam
    przyslal pusta koperte".
    Ale w pusta koperte sad nie uwierzy, a "dowod nadania" z faksu oleje
    :-)
    A moze nie oleje ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: