  • Data: 2013-06-28 02:17:05
    Temat: Re: Podniesienie mocy = spadek spalania???
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 01:55:25 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Raczej nie zmieniają programu, a tablice danych z których program korzysta.
    >
    > Czyli mapy wtrysku, zapłonu, sterowaniu turbiną itp.
    >

    > W przypadku boxów, to zazwyczaj działa jeszcze inaczej i taki box po prostu
    >
    > oszukuje seryjne ECU wysyłając do niego zmodyfikowane wartości czujników (z
    >
    > takich popularnych to czujnik temperatury powietrza dolotowego, czym można
    >
    > wydłużyć czas otwarcia wtryskiwaczy), albo z kolei modyfikując jakieś
    >
    > sygnały wysyłane przez ECU - np. wydłużając czas otwarcia wtryskiwaczy,
    >
    > albo zmieniając sygnały sterowania turbiną.

> [...]

    Ilość zużytego paliwa pokaże dobrze. Przez otwór o stałej średnicy przy stałym
    ciśnieniu w jednostce czasy wypłynie zawsze taka sama ilość takiej samej cieczy. Do
    obliczania zużycia paliwa sygnałem jest długość czasu w jakim otwarty jest zawór we
    wtryskiwaczu. Ten pomiar jest obok programu sterującego wtryskiwaczem. Związany jest
    z nim tylko czasem otwarcia wtryskiwacza.