  • 1. Data: 2011-10-05 22:15:40
    Temat: Podlaczenie do kompa - zdjecia z interwalem
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Czy jest jakis programik, za pomoca ktorego moglbym podlaczyc aparat do
    kompa i bezposrednio robic zdjecia z zaprogramowana czestotliwosci i od razu
    zgrywac je na dysk. Chodzi mi o to ze aparat dziala 24h podlaczony do pradu
    i pyka fotke co 4s , zrzucajac ja od razu na kompa. Aparat to Minolat A200.

    st.

  • 2. Data: 2011-10-06 12:09:37
    Temat: Re: Podlaczenie do kompa - zdjecia z interwalem
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "stabillo" <c...@o...eu> wrote:

> [...]
    > i od razu zgrywac je na dysk. Chodzi mi o to ze aparat dziala 24h
    > podlaczony do pradu i pyka fotke co 4s , zrzucajac ja od razu na

    Jeśli mnie pamięć nie myli, to KM fabrycznie przewidywała coś
    takiego wyłącznie w najwyższej półce (bo wtedy to było coś "very
    special" - a i tu nie mam pewności, czy w obydwu swoich lustrach, czy
    tylko w tym wyższym).

    Ale jeśli istnieje jakiś niezależny, uniwersalny programik third
    party obsługujący wiele aparatów, to chętnie się dowiem czegoś nowego.

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2011-10-06 14:07:10
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-10-06 14:09, Mariusz [mr.] pisze:

> [...]
    > takiego wyłącznie w najwyższej półce (bo wtedy to było coś "very
    > special" - a i tu nie mam pewności, czy w obydwu swoich lustrach, czy

    Drobne sprostowanie - Konica Minolta A200 to nie lustrzanka, a hybryda
    (zaawansowany. Mam jej poprzedniczkę - A2 (A200 pod niektórymi względami
    stanowiła rozwiniecie A2, z wielu funkcji jednak A200 wykastrowano).
    Jest tam wbudowany interwalometr można ustawić wykonanie serii od 2 do
    240 zdjęć z ustawionym odstępem czasowym pomiędzy zdjęciami od 30sekund
    do 60 minut. Wydaje mi się jednak, ze zdjęcia te nawet w przypadku
    podłączenia aparatu do komputera są zapisywane na włożonej do aparatu
    karcie pamięci.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2011-10-06 16:19:46
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-10-06 12:15, stabillo pisze:
> [...]
    > i pyka fotke co 4s , zrzucajac ja od razu na kompa. Aparat to Minolat A200.

    Helicon Remote - działa dokładnie jak napisałeś. Ustawia się katalog, do
    którego mają być zgrywane zdjęcia, odstęp pomiędzy poszczególnymi
    zdjęciami, liczbę zdjęć oraz opóźnienie dla pierwszego zdjęcia.
    Znajdziesz ten program pod adresem: www.heliconsoft.com - jest dołączony
    do programu Helicon Focus

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 5. Data: 2011-10-13 20:17:58
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Jakub Roguski" <a...@s...maila.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którego mają być zgrywane zdjęcia, odstęp pomiędzy poszczególnymi
    > zdjęciami, liczbę zdjęć oraz opóźnienie dla pierwszego zdjęcia. Znajdziesz

    bardzo dziekuje za info!!!

  • 6. Data: 2011-10-13 20:19:07
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aparatu do komputera są zapisywane na włożonej do aparatu karcie pamięci.

    wszystko sie zgadza, ale ja mam ten aparat 6 lat i jakos zdjec z interwalem
    jeszcze tam nie znalalzem,moze inny firmware jest potrzebny?

  • 7. Data: 2011-10-13 21:18:19
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

> [...]

    > którego mają być zgrywane zdjęcia, odstęp pomiędzy poszczególnymi
    > zdjęciami, liczbę zdjęć oraz opóźnienie dla pierwszego zdjęcia. Znajdziesz

    zainstalowalem soft, ale nie wspolpracuje z moja minolta A 200 :-/

  • 8. Data: 2011-10-13 21:24:23
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-10-13 22:19, stabillo pisze:

    > wszystko sie zgadza, ale ja mam ten aparat 6 lat i jakos zdjec z interwalem
    > jeszcze tam nie znalalzem,moze inny firmware jest potrzebny?

    W A2 w menu narzędzi na drugim ekranie pierwsza pozycja u góry - Int.
    set. A jak jest W A200 - nie wiem - możliwe, że w nowszym modelu tę
    funkcję wycięto.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)