    From: Rafal Lukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Podlaczenie bramki VOIP
    Date: Sun, 25 Dec 2011 13:15:02 +0100

    On 2011-12-25 00:11, Maciek wrote:

    > Dostalem od ISP bramke VOIP. Problem w tym, ze mam router Wi-Fi (TP-Link)
    > bez zadnych portow kablowych, a bramke nalezy podlaczyc kablem do routera.
    >
    > Czy jest jakas mozliwosc skonfigurowania polaczenia tak, zeby bramke VOIP
    > wpiac kablem do karty sieciowej w komputerze?

    Mozliwosc jest. Zrob sobie tzw Mostek pomiedzy karta WiFi a ETH (pojecie
    w systemie operacyjnym, nie sprzetowe), dzieki temu wszystko co wleci na
    WiFi, poleci takze na karte ETH.

    Generalnie bramka powinna miec dwa porty ETH, ktore moa pracowac jako ow
    wlasnie Mostek (Bridge), mozesz tez sprobowac wpiac ja przed router (nie
    napisales jak dostawca dostarcza Ci sygnal - po ETH?).