  • Data: 2015-12-09 18:58:34
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > A to już zależy jaki.

    Taki jaki wystarczy czyli 128GB mozna kupic za 200.
    Własnie kupiłem intenso - co ciekawe ma o wiele lepsze osiągi niz np.
    Kingston Xfury.

    > W temacie podpinania ich do starych komputerów niewiele
    > zostało powiedziane. A główny argument już zacytowałeś
    > "bo tak".

    Ironiczne BO TAK wziałes za argument... Cóż...
    Nowy czy stary - to niewiele zmienia, bo głównym plusem nie jest przeciez
    sam transfer a czasy dostepu.

    > Argumentacji dalej nie widzę. Jak rozumiem grupy do której należysz
    > nie dotyczy.

    Skoro nie widzisz jej do dzis to biorąc pod uwage ilosc dyskusji - juz nie
    zobaczysz...