  • Data: 2015-12-09 21:48:44
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/12/2015 10:13, Poldek wrote:

    > Sam Windows kosztuje co najmniej 80 zł - jeżeli kupowany w pakiecie z
    > refurbowanym komputerem.

    Ja miałem 7 w cenie. Poza tym na Windows Świat się nie kończy, tym
    bardziej, że dla rzeczonego Acera firma zapewnia support dla Linuxa
    (Linpus). Emerytka nawet woli go od Windows.

    > Cierpliwość jest darmowa, ale czas to pieniądz.

    Sugerujesz, że "statystyczna emerytka" dorabia przed komputerem? ;D
    Dla tej, której zmieniałem kompa dwa tygodnie nie było problemem.
    --