  • 41. Data: 2009-01-25 09:24:16
    Temat: Re: Podaż 5d
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rakan pisze:

    Hej

    > imo 5dmk2 pokazał jak dobrym jakościowo w stosunku do ceny jest 5d.

    A mnie się zdaje że Canon właśnie zagrał na nosie swojej klienteli.

    "Nie dostaniecie żadnego 3d, albo kupicie 1d albo stara pucha z nową
    matrycą na osłode. Jak nie macie kasy na 1d to nie marudzić i brać 5d2"

    Dlaczego nie ma tam AF np. z 40d, który podobno jest bdb?
    Nikon pokazał że praktycznie ten sam AF można wpakować w puszkę DX -
    D300, jak i w FF D700 i D3.

    Shutter lag 73 ms (D700 40 ms) mirror blackout w 5d2 145 ms (D700 75ms)
    To mają być wyniki najnowszego modelu?
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 42. Data: 2009-01-25 10:23:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2009 10:24:16 +0100, Kryhu wrote:
    > Shutter lag 73 ms (D700 40 ms) mirror blackout w 5d2 145 ms (D700 75ms)

    Aj, aj, te cyferki :-)

    > To mają być wyniki najnowszego modelu?

    Obraz się i nie kup ;p

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 43. Data: 2009-01-25 11:18:48
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A mnie się zdaje że Canon właśnie zagrał na nosie swojej klienteli.
    >
    > "Nie dostaniecie żadnego 3d, albo kupicie 1d albo stara pucha z nową
    > matrycą na osłode. Jak nie macie kasy na 1d to nie marudzić i brać 5d2"

    canon zagral wszystkim na nosie, ciut wczesniej wypuscil 1Ds ktory ma
    gorsza matryce, ekran od 5DMKII ma jedynie swietny AF i jest szybszy
    5D MKII ma swietna matryce ale AF przecietny moze ciut lepszy od
    starego, zero krzyzowych. Dla kogos kto chce dobra puszke to za malo.
    Zostaje jeszczy tylko 1D z cropem 1.3
    Dla kogos takiego jak ja majacego 5D przesiadka na 5D niema slaby
    sens, cos czuje ze zainteresuje mnie dopierojakis 5D MKIII albo
    wreszcie zaistnieje jakis 3D
    Znalazlem prosciutkie rozwiazanie 50D do reporterki a do extra ujec
    stare 5D z doskonala matryca...

    Roger

  • 44. Data: 2009-01-25 12:14:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Shutter lag 73 ms (D700 40 ms) mirror blackout w 5d2 145 ms (D700 75ms)
    > To mają być wyniki najnowszego modelu?

    A kto w praktyce czuje różnicę? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 45. Data: 2009-01-25 17:47:44
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Slawek Jankowski pisze:

    Hej

    > 6,5 kl/s mam w 40D a w 5D mi to zupelnie wali jaka jest szybkosc - moglaby byc
    > rownie dobrze 1 kl/s :-) Wiec nie oddalbym ! :)

    Gdyby dali to o czym piszę to 40D byłby Ci zbędny, crop z 21Mpix pewnie
    wyjdzie ok. 10Mpix. A tak chcąc nie chcąc musisz mieć dwie puszki :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 46. Data: 2009-01-25 17:57:31
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    > A kto w praktyce czuje różnicę? :)

    Miałem D80 który miał podobny blackout i shutter lag jak nowy 5d2 i
    różnica była zdecydowana w porównaniu do powiedzmy D300, zwłaszcza przy
    zdjęciach seryjnych, a i AF ma więcej czasu na pomiar przy trybie ciągłym.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 47. Data: 2009-01-26 13:24:47
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    > Gdyby dali to o czym pisze to 40D bylby Ci zbedny, crop z 21Mpix
    > pewnie wyjdzie ok. 10Mpix. A tak chcąc nie chcąc musisz miec dwie
    > puszki :)

    Po pierwsze akurat te dwie puszki swietnie sie uzupelniaja a po drugie w 40D nie ma
    filmow :-P

    --
    Slawek Jankowski
    Fotografia

  • 48. Data: 2009-01-27 08:46:57
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Slawek Jankowski pisze:

    Hej

    > Po pierwsze akurat te dwie puszki swietnie sie uzupelniaja

    To fakt, tyle że z palcem w..... mogli dać do 5d2 to w czym przewagę ma
    40d. Miałbyś w jednej puszce i jedno i drugie.
    A tak wypuścili takiego Trabanta z silnikiem VW Polo ;P

    > a po drugie w 40D nie ma
    > filmow :-P

    :)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 49. Data: 2009-01-28 07:05:53
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    > To fakt, tyle ?e z palcem w..... mogli da? do 5d2 to w czym przewag? ma
    > 40d. Mia?byś w jednej puszce i jedno i drugie.
    > A tak wypuścili takiego Trabanta z silnikiem VW Polo ;P

    >:)

    Hehehehehe No faktycznie 5Dm2 moglby miec pare rzeczy lepszych, ale mowienie o nim
    jako o trabancie chyba jakos nie pasi :) Chyba ze mowimy o nim jako o jedynym w
    swoim rodzaju... Trabant tez byl jak jedyny samochod z kartonu :)))

  • 50. Data: 2009-01-29 01:02:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Slawek Jankowski pisze:

    Hej

> [...]
    > swoim rodzaju... Trabant tez byl jak jedyny samochod z kartonu :)))

    To tylko taki przykład był ale dobrze ilustrujący chyba to co zrobił
    Canon - stara kasta i zawieszenie, nowy silnik z czegoś lepszego ;)
    Tak mi się przypomniało jak to dumni posiadacze Trabiego i podkreślali
    że mają nowy model z silnikiem od VW!

    No dobra, już kończę temat bo mi stawkę za studio podniesiesz ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu