    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Podaż 5d
    Date: Sun, 25 Jan 2009 12:18:48 +0100

    > A mnie się zdaje że Canon właśnie zagrał na nosie swojej klienteli.
    >
    > "Nie dostaniecie żadnego 3d, albo kupicie 1d albo stara pucha z nową
    > matrycą na osłode. Jak nie macie kasy na 1d to nie marudzić i brać 5d2"

    canon zagral wszystkim na nosie, ciut wczesniej wypuscil 1Ds ktory ma
    gorsza matryce, ekran od 5DMKII ma jedynie swietny AF i jest szybszy
    5D MKII ma swietna matryce ale AF przecietny moze ciut lepszy od
    starego, zero krzyzowych. Dla kogos kto chce dobra puszke to za malo.
    Zostaje jeszczy tylko 1D z cropem 1.3
    Dla kogos takiego jak ja majacego 5D przesiadka na 5D niema slaby
    sens, cos czuje ze zainteresuje mnie dopierojakis 5D MKIII albo
    wreszcie zaistnieje jakis 3D
    Znalazlem prosciutkie rozwiazanie 50D do reporterki a do extra ujec
    stare 5D z doskonala matryca...

    Roger