    From: jacek pozniak <j...@f...pl>
    Date: Fri, 16 May 2014 13:49:19 +0200
    Subject: Re: Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Newsgroups: pl.misc.elektronika

    Atlantis wrote:

    > Przymierzam się powoli do zrobienia kolejnego kroku w nauce
    > programowania MCU (do tej pory tylko AVR-y) i wypróbowania 32-bitowych
    > układów STM.
    Nie warto, lepiej sobie kup RPi; bedziesz miał Ethernet.
    Tak naprawdę AVR i STM to tylko wydajność wyróżnia (no i może jakieś
    peryferia).

    Komputerki klasy RPi to jest dopiero przełom bo są wyposażone w system
    operacyjny z prawdziwego zdarzenia, w którym możesz w C/C++, Python, Bashu,
    czy co tam chcesz, programować.

    Nie wiem co robisz ale jeśli nie jest to produkcja większej ilości szt.
    jakiegoś wydajnego urządzenia, to zamiana AVR na STM nie da Ci korzyści,
    poza kwestią poznawczą oczywiście.

    jp