  • Data: 2011-02-10 21:19:27
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2011 21:03, J.F. pisze:
    >> A w Polsce OC sie oplaca?
    >
    > No wiesz, zalezy komu :-)

    Umowimy sie, ze rozmawiamy o NORMALNYCH uzytkownikach, nie zlodziejach i
    kombinatorach.

    > Tylko ze w ramach OC ryzykujesz caly swoj majatek, takze ten przyszly,
    > a 14-letni Sharan to ile - jedna irlandzka pensja ? Przy skladce
    > kosztujacej znaczaca czesc wartosci pojazdu :-)

    Juz wyjasnialem proporcje skladki OC do OC+AC...

    > No i teraz kwestia czy takie holowanie 400km to przypadek, czy kazdego
    > dotknie i wszyscy klienci zaplaca sobie w skladkach z nawiazka :-)

    No pewnie, ze przypadek! Ale wlasnie od takich przypadkow jest ta
    oplata. To sie nazywa cena spokoju - nie od takich rzeczy sie ludzie
    ubezpieczaja a to akurat nie kosztuje duzo.

    > Tylko ze to chyba niemozliwe - za mala szkodowosc by wyszla, az takiej
    > nie ma.

    Ale tak to wyglada w Ire.

    > Ale odnosnikiem jest tez wysokosc skladki za to AC.
    > Zafundowali ci holowanie za powiedzmy 400 euro, a wplaciles 300 euro,
    > o ile nie odwrotnie, taki to spokoj :-)

    Ale rozmawiamy o roznicach miedzy ubezpieczeniami w Polsce a w Ire. A
    nie o prowadzeniu biznesu. Roznica jest taka, ze tu placisz za cos
    realnego. W Polsce laskawie byli po roku wyplacic odszkodowanie.

    > No dobra - mozemy wyjsc od powiedzmy 5-letnich znizek .. ale czy to
    > holowanie nie liczy sie za szkode ?

    Mam w cenie ubezpieczenie znizek - nic na tym holowaniu nie stracilem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com