  • Data: 2011-01-05 09:35:12
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:08d9a6af-c65b-41f1-a38c-5d51531baf15@i18g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 4 Sty, 21:58, to <t...@a...xyz> wrote:

> [...]

    Nie rozumiem jakie wietrzenie. Nigdy czegoś takiego w samochodzie z klimą
    nie musiałem robić i nie widze powodów.
    Wszystko jest kwestią umiejętności korzystania z klimatyzacji

    > jest sprawna, na ta bolaczke pierwszy zwrocil uwage wlasciciel ww
    > mondeo, zaraz po kupnie i nawet do serwisu pojechal, zeby mu ten limit
    > regulacji zmienili ;) ale sie nie da...
    > Po jakims czasie sie przyzwyczail...

    wystarczy wyłaczyć auto i ustawić nawiew zgodnie z własnymi wymaganiami.
    Kratki nawiewu można zamknąć. Wiele rzeczy mozna zrobic i mieć całość
    ustawioną dokładnie tak jak sie chce.

    Wiec nie narzekaj tylko naucz sie korzystać.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl