  • Data: 2011-01-05 09:58:06
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    news:e4ad81b7-4702-4e70-8a95-5ede2c270869@k11g2000vb
    f.googlegroups.com...
> [...]
    yqm.googlegroups.com...

    > a czytales od poczatku co napisalem?
    > zalet klimy nie neguje (czasem w lecie by sie przydala...), pisze
    > natomiast glownie o wadach (dla mnie!), czyli zima - kiedy najczesciej
    > jezdze i wtedy wylaczyc jej w mondeo nie mozna, po szyby paruja....

    ja tam nie wiem, ale wg mnie klima zima i tak sie nie wlacza, kiedy temp.
    spada ponizej kilku stopni i nie sadze, zeby w Mondeo bylo inaczej.
    Parujace szyby bez klimy to efekt nie samej klimy, tylko niesprawnego
    samochodu - albo fitr kabinowy, albo zapchane odplywy, albo po prostu
    przemoczone dywaniki.
    Gdybys klimy nie mial to pewnikiem naprawilbys samochod, a ze klime miales
    to zrzuciles wine na nia uznajac to za jej ficzer.

    Jeszcze nikomu nigdy od samego posiadania klimy szyby nie parowaly.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl