  • Data: 2011-01-05 09:31:43
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:df50a202-cd89-4a88-a974-01567c61a361@c2g2000yqc
    .googlegroups.com...
    On 4 Sty, 21:31, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > klima zacznie
    > dzialac w polowie ~15minutowej drogi do domu :) co jest bez sensu...)

    chyba musisz sie przejechać samochodem ze sprawną klimą.

    > Po drugie tylko dodatkowy klopot (nabijanie, dezynfekcja...)

    straszny kłopot, naprawde.

    > Po trzecie czesto mam okazje jezdzic fordem z automatyczna klima -
    > nigdy bym czegos takiego nie kupil - nie uzywac sie jej nie da, bo
    > szyby paruja, a jakis inteligentny inaczej wymyslil, ze min. temp. na
    > programatorze to 16(czy 18 stopni), wiec w zimie wsiada sie w kurtce a
    > "automat" wali goracym powietrzem, zeby tyle uzyskac, albo wsiada sie
    > bez kurtki i przez ~5minut marznie :) - przy dojazdach ~15-20minut to
    > jest nie do uzycia :)

    czy Ty czytałeś kiedyś instrukcje takiej klimatyzacji?

    ps. poza tym jak to jest, ze zimą automat po wejściu do auta wali gorącym?
    Skąd je bierze?
    Przypomniam, ze rano możesz ustawić nadmuch ręcznie, automat wyłączyć,
    później włączyc.
    Sposob użytkowania klimy (zwlaszcza automatycznej) nie sprowadza sie do
    odpalenia samochodu i narzekania, ze jest za zimno/za ciepło

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl