eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPobyt w warsztacie podczas naprawy. › Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Date: Mon, 19 Nov 2012 19:14:29 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
    Thunderbird/16.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    References: <k84mas$m0d$1@news.task.gda.pl>
    <50a5f10b$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <k84rpn$55f$1@news.task.gda.pl> <k8crm4$fr9$1@dont-email.me>
    <k8cvnc$7o8$2@node1.news.atman.pl> <k8d2ip$97u$3@dont-email.me>
    <k8d9qv$k3p$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <k8d9qv$k3p$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <50aa7708$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77-255-248-15.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1353348872 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1232 77.255.248.15:57768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2472935
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-11-19 13:48, Marcin N pisze:
    > W dniu 2012-11-19 11:44, masti pisze:
    >> Dnia pięknego Mon, 19 Nov 2012 10:55:56 +0100 osobnik zwany Maciek
    >> napisał:
    >>
    >>> W dniu 2012-11-19 09:47, masti pisze:
    >>>>> Ale ludzie ci sami.
    >>>>> Pańskie oko konia tuczy.
    >>>>> Ufaj, ale kontroluj.
    >>>> to może lepiej zmienić warsztat?
    >>> Jak wielkie truchło trzeba kupić, żeby wyrobić sobie opinię o
    >>> warsztacie, w dodatku nie oglądając mechanika przy pracy, tylko "widząc"
    >>> efekty?
    >>
    >> Ile razy oglądałeś przy pracy kucharza w restauracji?
    >
    >
    > Ciekawy przykład podałeś.
    > Wypadałoby go jednak uszczegółowić:
    > idziesz do restauracji, przynosisz swoje starannie wybrane produkty,
    > wręczasz je kelnerowi, on zanosi do kuchni i przynosi talerz z
    > jedzeniem. Czy na pewno w takiej sytuacji wolałbyś nie patrzeć na ręce
    > kucharzowi? A może Twoje starannie wybrane produkty wcale nie trafią na
    > Twój talerz?

    Hmmmm, jak mam ochotę na tak wyszukane dania, to mam dwa wyjścia
    - robię je sam, albo kupuję w całości, bez mojego udziału w
    "donoszeniu" artykułów. To zupełnie jak z Kopi Luwak - parzę sam,
    albo idę na filiżankę za 100-200zł. Rozpoznam, czy ktoś mnie nie
    oszukał za bardzo. Samochód to jednak inna para kaloszy - służy
    do jazdy, a nie do wielbienia. Dodatkowo sam nie kupuję części
    - robi to generalnie warsztat, ponieważ wtedy daje gwarancję na
    całość usługi, a nie na jej fragment, po czym powie - sp* pan
    z tymi częściami i płać po raz kolejny za wymianę itd. Generalnie
    warsztaty jednak są uczciwe (może poza masówkami) i nie robią
    ludzi w balona, ponieważ stracą klienta. Przy okazji - warto
    być wyrozumiałym. Im się lepiej pracuje, człowiek spokojniejszy
    itd.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: