  • Data: 2011-06-20 18:46:12
    Temat: Re: Pobór mocy dyktafonu po jego niby wyłaczeniu.
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:itnmeq$pbs$1@news.onet.pl...

    > Ale czego oczekujesz ? Że dokonamy grupowej analizy spartolonego przez
    > producenta układu ?
    > I w dodatku podpowiemy jak to poprawić jednym rezystorem ?
    > Tak się nie da - możesz oczywiście to poprawić konstruując własny układ
    > realizujący to odcięcie, a potem włączając go do reszty urządzenia, ale to
    > jest na tyle dużo zabawy, że sensu żadnego w tym nie ma.

    > No, to znasz już jedyne racjonalne rozwiązania. Chyba, że to urządzenie
    > kosztuje 10.000 , to wtedy warto się w to bawić.

    Masz racje w całej rozciagłości.
    Rozebrałem ten dyktafon i myślę, że tam się nie da nic zrobić z tym. Za mało
    miejsca, żeby cos kombinować choćby zabawowo i samo urządzenie nie jest
    warte zachodu. Jestem ciekawy tylko co tam się mogło stać? Ale to już chyba
    pozostanie słodką tajemnicą Alby?
    Osobiście, to nawet nie wiem jak jest realizowane takie odcinanie zasilania
    przy obecności napięcia.

    Pzdr. Janusz