  • Data: 2012-05-10 13:58:12
    Temat: Re: Po co nam autostrady?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5...@p...pl.inv
    alid...
    Hello J.F,

    >Nie jechałem wystarczająco długim odcinkiem Berlinerring, żeby
    >iocenić
    >standard. AOW jest dla mnie lepszym odniesieniem.

    Standard jak standard - autostrada.
    To jest kwestia czy obwodnica powinna byc blisko miasta, czy odsunieta
    na tyle daleko, zeby z miastem sobie nie przeszkadzaly.
    Zreszta oba rozwiazania sie nie wykluczaja i mozna miec dwie obwodnice
    :-)

    Tylko ktora zrobic w pierwszej kolejnosci ..
    Zreszta o drugiej juz sie mowi - tym razem OAW :-)
    http://drogi.inzynieria.com/wiadomosci,30747,zachodn
    ia-obwodnica-wroclawia-za-kilka-lat

    >A co zrobić z istniejącymi odcinkami A1? Zaorać?

    od poczatku lepiej projektowac i w rozsadnym miejscu umiescic :-)

    Ale orac nie ma co, przydadza sie .

    J.