  • 1. Data: 2010-01-01 19:42:06
    Temat: Plyty Gigabyte i rewizje
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Witam!

    Czy na plycie glownej Gigabyte'a jest gdzies napisane, jaka to rewizja?

    Wlasnie doswiadczylem niekompetencji pracownika sklepu, ktory na moje
    pytanie odpowiedzial, ze maja rewizje, ktorej nie ma jeszcze nawet
    producent i nie chcialbym, zeby mi wcisneli starszy model.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-01-02 08:38:46
    Temat: Re: Plyty Gigabyte i rewizje
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pytanie odpowiedzial, ze maja rewizje, ktorej nie ma jeszcze nawet
    > producent i nie chcialbym, zeby mi wcisneli starszy model.

    jest napisane, zazwyczaj w lewym dolnym rogu

    np tu jest rev 1.1
    http://allegro.pl/item867697198.html

  • 3. Data: 2010-01-02 11:58:15
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Andre wrote:
> [...]
    > pytanie odpowiedzial, ze maja rewizje, ktorej nie ma jeszcze nawet
    > producent i nie chcialbym, zeby mi wcisneli starszy model.
    zazwyczaj jest na pudelku na naklejce z nr ser.

  • 4. Data: 2010-01-02 20:08:22
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Andre wrote:

    Dzieki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 5. Data: 2010-01-03 13:19:08
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Andre wrote:
    > Dzieki za odpowiedzi.

    Na marginesie, revision w tym przypadku bynajmniej nie oznacza "rewizja" -
    a jako ze "korekta" czy "poprawka" brzmi dziwnie, pozostalbym przy
    angielskim revision.

    --
    KILu

  • 6. Data: 2010-01-03 13:36:34
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    KILu wrote:

    > Na marginesie, revision w tym przypadku bynajmniej nie oznacza
    > "rewizja" - a jako ze "korekta" czy "poprawka" brzmi dziwnie,
    > pozostalbym przy angielskim revision.

    Nie dokladnie o to chodzi, ale pokrewienstwo widze duze:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rewizja_kwartalna

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 7. Data: 2010-01-03 14:01:21
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Andre wrote:
    > Nie dokladnie o to chodzi, ale pokrewienstwo widze duze:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Rewizja_kwartalna

    Moze, gdyby sie uprzec... Choc w moim odczuciu i tak nie bedzie to
    zupelnie poprawne. :) Plyta po rewizji nr... brzmialoby zdecydowanie
    lepiej, a na pewno byloby bardziej poprawne.
    Nie chcialem sie czepiac, po prostu czasem razi mnie takie doslowne
    tlumaczenie pewnych okreslen. Jeszcze lepszym przykladem jest
    "kustomizacja", tfuu! Rewizje przynajmniej mozna znalezc w slowniku...

    --
    KILu

  • 8. Data: 2010-01-03 14:03:11
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    KILu wrote:

    > Jeszcze lepszym przykladem jest
    > "kustomizacja", tfuu! Rewizje przynajmniej mozna znalezc w slowniku...

    A "celebryta" Ci sie podoba?
    Bo ja sie prawie zezygalem, jak to pierwszy raz uslyszalem ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 9. Data: 2010-01-03 14:15:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Andre wrote:
    > A "celebryta" Ci sie podoba?
    > Bo ja sie prawie zezygalem, jak to pierwszy raz uslyszalem ;)

    Nie zdziw sie, jesli celebryta, a w zasadzie celebryt w koncu trafi do
    slownika. :) Nasz jezyk zyje, dlatego dopuszczalne i poprawne sa obecnie
    takie formy, jak "klienty" czy "Linuxy"...

    --
    KILu

  • 10. Data: 2010-01-03 14:28:39
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    KILu wrote:

    > Nie zdziw sie, jesli celebryta, a w zasadzie celebryt w koncu trafi do
    > slownika. :) Nasz jezyk zyje, dlatego dopuszczalne i poprawne sa
    > obecnie takie formy, jak "klienty" czy "Linuxy"...

    Wiesz co, jezeli "gwiazda" jest okresleniem zbyt mocnym, to do niedawna
    wystarczalo okreslenie "slawa". Ale my musimy byc modni i najlepiej
    zamerykanizowani...
    Smiech na sali.

    Klienty faktycznie brzmi dosyc pokracznie, ale juz Linuxy/Linuksy tylko
    w pismie raza w oczy. W wymowie jest ok ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Andre